122940

برومند؛از طرف باشگاه استقلال اجازه مصاحبه ندارم/ یکی دو بار قلیان کشیده‌ام

پرویز برومند درباره اتفاقاتی که در آکادمی استقلال در زمان حضور در رده‌های پایه افتاد، اظهار داشت: از طرف باشگاه استقلال اجازه صحبت کردن ندارم و اگر صلاح باشد در روزهای آینده حرف می‌زنم.

وی در مورد بحث بازگشت آندرانیک تیموریان به استقلال تصریح کرد: استقلال آندو را داشت و می‌توانست او را از دست ندهد. استقلال نیازی به بازیکن گرفتن ندارد و جدایی آرش افشین هم اشتباه بود. افشین بازیکن خوبی بود و می‌توانست به استقلال کمک کند. سیاست سرمربی و باشگاه در خصوص نقل‌وانتقالات و اینکه چه بازیکنانی در لیست خروج قرار می‌گیرند، اشتباه بود. افکار درون خانواده نباید به رسانه‌ها کشیده شود.

دروازه‌بان پیشین استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا به نیم‌فصل دوم خوش‌بین است یا خیر، خاطر نشان کرد: امیدوارم استقلال بتواند با تمرینات مدام و داشتن راه‌حل‌های مناسب برای زمانی که گل می‌زند یا دریافت می‌کند، به نتایج خوبی دست پیدا کند. با تمرین کردن روی این برنامه‌ها می‌توانند در نیمه دوم بازی‌های لیگ برتر نتایج خوبی کسب کنند.

برومند در خصوص بحث قلیان یا سیگار کشیدن بازیکنان فوتبال گفت: به هر رستوران و سفره‌خانه‌ای که می‌روید، قلیان به راحتی در دسترس عموم قرار دارد. به لحاظ علمی، وقتی بازیکنی استرس و اضطراب داشته باشد و دچار تشویش شود، به قلیان و حتی سیگار گرایش پیدا می‌کند. خودمان بازیکن بوده‌ایم و می‌دانیم این کار درست نیست. هر چند که مسائل دیگر را نیز باید در نظر گرفت.

وی در خصوص اینکه خودش قلیان می‌کشد یا خیر، گفت: از قلیان بدم می‌آید و یکی دو بار بیشتر نکشیده‌ام. من هر بار که قلیان کشیدم، دچار سردرد شده‌ام.

دیدگاهتان را بنویسید