122916

ادعای جنجالی مدیرعامل نفت/استقلالی ها را به تختی راه نمی دهیم!

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: هر کسی با نفت و علی دایی کار دارد، باید در زمین فوتبال حرفش را بزند.
حسین شهریاری در گفت و گو با خبرنگار کاپ ، در رابطه با وضعیت نفت در نقل و انتقالات نیم فصل اظهار داشت: طبق نظر علی دایی ما در نیم فصل لیست خروجی نداریم و هیچ بازیکنی از نفت جدا نمی شود. برای جذب بازیکنان جدید نیز رایزنی هایی انجام شده و در دو سه روز آینده به صورت رسمی از سوی باشگاه نام خریدهای جدید اعلام می شود.
وی درباره تکلیف پیشنهاد استقلال برای ایمان مبعلی و همچنین پرسپولیس برای ایگور پراوویچ عنوان کرد: همانطور که قبلا در این باره اعلام کردیم به این دو بازیکن برای ادامه فصل نیاز داریم. بعد از پاسخ منفی ما به استقلال دیگر خبری از آنها نشد و مبعلی هم با تیم تمرین می کند.
مدیرعامل باشگاه نفت درباره اعتراض این باشگاه به محرومیت علی دایی تصریح کرد: ما به این رای اعتراض کردیم. البته چیزی که مشخص است سرمربی تیم ما در بازی با استقلال نمی تواند روی نیمکت بنشیند. اما امیدواریم برای بازی بعدی یک جلسه محرومیت او بخشیده شود. در مجموع آرای خوبی از سوی کمیته انضباطی اعلام نشدو به نظرم حق نفت در این میان پایمال شد.
شهریاری درباره اینکه علی دایی اعلام کرده بود در بازی با استقلال باشگاه نفت در ورزشگاه تختی را به روی هواداران آبی می بندد، گفت: چاره ای جز این کار نداریم. وقتی ما میزبان هستیم اما هواداران حریف به ورزشگاه می آیند و علیه سرمربی تیم ما فحاشی می کنند چرا باید اجازه چنین کاری را بدهیم. در بازی قبلی این اتفاق رخ داد اما نمی خواهیم دیگر تکرار شود. مطمئنا به دنبال این هستیم که هیچ کدام از هواداران تیم حریف به ورزشگاه نیایند.
`حسین


وی در پاسخ به این سوال که مگر نفت می تواند هواداران حریف را به ورزشگاه راه ندهد، خاطرنشان کرد: مگر رایی که برای علی دایی اعلام شد چارچوب داشت که حالا ما کارهایمان را در چارچوب و مقررات انجام دهیم. در بازی با سپاهان یک نیمه علیه سرمربی ما فحاشی شد اما در نهایت دایی را محروم کردند. چه کسی می تواند این توهین ها را تحمل کند و تصمیمات داور علیه تیم خودش را نادیده بگیرد. متاسفانه کمیته انضباطی شرایط ما را در نظر نمی گیرد.
مدیرعامل نفت ادامه داد: از همین جا اعلام می کنم هر کسی در این فوتبال با تیم نفت کار دارد باید در زمین فوتبال به سراغش بیاید. ما خارج از زمین فوتبال دستمان بسته است و همه علیه ما هستند. هر کسی با علی دایی هم کار دارد باید در زمین فوتبال با او مسابقه بدهد و بیرون از زمین با او کاری نداشته باشد.
وی در پایان درباره جلسه ای که بازیکنان و مربیان فعلی استقلال و پرسپولیس و سابق نفت با مهدی تاج درباره مطالباتشان برگزار کردند، بیان داشت: اکثر تیم هایی که در فوتبال ایران فعالیت می کنند بدهکار هستند. مسلم است که طلبکاران باید پولشان را بگیرند و هیچ کس مخالف این اتفاق نیست. پرداخت مطالبات این دوستان هم جزو برنامه های ماست اما باید یک سری مشکلات در بخش مدیریتی حل شود. آنها هم زحمات زیادی برای نفت کشیدند. اما ما همین حالا بازیکنانی در تیممان داریم که از باشگاه های دیگر طلبکار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید