122905

درویش: چرا هواداران پرسپولیس باید روی خلعتبری حساس باشند؟

رضا درویش در رابطه با تساوی روز گذشته تیمش مقابل ماشین سازی اظهار داشت: با توجه به شرایطی که دو تیم در جدول داشتند در این مسابقه به دنبال کسب 3 امتیاز بودند.

بازیکنان ما در مجموع عملکرد بدی نداشتند اما در خط دفاعی مشکلاتی داشتیم که باعث شد 3 گل دریافت کنیم. البته بخش اعظمی از این مشکل به دلیل غیبت سیامک کوروشی یکی از مدافعان اصلی ما در این مسابقه بود.

وی افزود: کسب یک امتیاز از بازی خارج از خانه نتیجه بدی نبود. امیدواریم با اضافه شدن نفرات جدید و برخی از بازیکنان که دچار مصدومیت هستند در نیم فصل دوم نتایجی به مراتب بهتر بگیریم.

مدیرعامل سایپا در پاسخ به این سوال که این تیم باز هم بازیکن جدید جذب می کند تصریح کرد: بله، به دنبال این هستیم 2 بازیکن دیگر به تیم اضافه کنیم. البته از آن سو هم چند بازیکن مثل سالاری، شکوری و... از ما جدا شدند که برایشان آرزوی موفقیت می کنیم.

درویش درباره بازی این هفته سایپا مقابل پرسپولیس گفت: دیگر نیازی به تعریف من نیست. چون جایگاه پرسپولیس نشان می دهد که این تیم چقدر در این فصل آماده است.

پرسپولیس تیم بزرگی است و تماشاگران پرشوری هم دارد. کار ما برای بازی کردن مقابل تماشاگران پرتعداد این تیم در ورزشگاه آزادی بسیار سخت است اما فراموش نکنیم پیروزی در این مسابقه می تواند سکوی پرتاب خوبی برای سایپا باشد.

وی در پایان درباره اینکه نگران حساسیت هواداران پرسپولیس روی خلعتبری بازیکن جدید سایپا نیست، خاطرنشان کرد: مگر چه مسئله ای به وجود آمده که باید روی خلعتبری حساسیت داشته باشند.

مطمئنا هواداران پرسپولیس خیلی خوب درک می کنند که هر بازیکنی نمی تواند تا پایان فوتبالش در این تیم بماند. فقط برخی در این میان به دنبال حاشیه هستند و چنین بحث هایی را به وجود می آورند. مطمئن باشید هیچ مشکلی برای خلعتبری در این بازی به وجود نخواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید