122823

معدنچیان طزره باز هم تجمع کردند

دنیای معدن -صبح امروز چند صد نفر از کارگران معدن زغال سنگ طزره رای چندمین بار در اعتراض به معوقات مزدی خود دست به اعتراض صنفی زدند.

صبح امروز کارگران معدن زغال سنگ طزره که از زیر مجموعه شرکت زغال سنگ البرز شرقی هستند بازهم در اعتراض به معوقات مزدی خود دست به تجمع اعتراضی زدند.

در این تجمع که از ساعت هفت صبح در رختکن کارگران معدن برگزار شده است، حدود ۵۰۰ نفر از کارگران شرکت دارند.

این کارگران که دستمزد آن ها در ۴ماه گذشته پرداخت نشده، می گویند؛ بخش دیگری ازنگرانی ما این است در صورت ادامه مشکلات مالی معدن و با توجه به اینکه به ماه های پایانی سال نزدیک می شویم کارفرما علاوه بر مشکل پرداخت دستمزد درپرداخت عیدی کارگران نیز دچار مشکل شود.

کارگران معدن زغال سنگ طزره می گویند: خواسته ما کارگران تنها به روز شدن مطالبات مزدی و حقوقی است با این حال مسئولان در این واحد معدنی نیز تا کنون نتوانسته مشکلات این واحد معدنی را حل کند وحدود ۷۰۰ آن برای دریافت مطالبات معوقه خود همچنان سرگردانند.

از قرار معلوم در تجمع امروز مدیر منطقه ای طزره در جمع معترضین حاضر شده است. یکی از تجمع کنندگان می گوید: مدیر منطقه ای طزره وعده پرداخت یک ماه از مطالبات معوقه کارگران را داده است با این حال ما کارگران خواستار مابقی معوقات مزدی خود هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید