122638

تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بانک صنعت و معدن با نسخه جدید استاندارد

گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 بانک صنعت و معدن، ضمن ارتقا از نسخه 2008 به نسخه 2015، برای یک سال دیگر تمدید شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن گواهی نامه جدید مبتنی بر استاندارد ISO9001 نسخه 2015 میباشد که در آن بر مواردی مانند مدیریت ریسک، مدیریت دانش و شناخت محیط کسب و کار سازمان و ذینفعان آن تاکید شده است. سیستم مدیریت کیفیت قابلیت استقرار در سازمانها و صنایع مختلف تولیدی و خدماتی را دارد.
گزارش یاد شده می افزاید با توجه به اینکه نسخه 2015 استاندارد ایزو 9001 بر تفکر مبتنی بر ریسک تاکید دارد، ارتقای این طرز تفکر در کنار رویکرد فرایندی، مدیریت دانش و مشتری مداری که چارچوب کلی استاندارد مذکور را تشکیل داده اند، می تواند بیش از پیش نسبت به اثربخشی تسهیلات اعطایی بانک اطمینان ایجاد کرده و در به ثمر رسیدن برنامه های توسعه ای بانک و کشور نیز تاثیر قابل توجهی داشته باشد.
در این راستا، بانک صنعت و معدن با احترام و پذیرش رعایت الزامات بالادستی، سیستم مدیریت کیفیت (ISO 9001:2015) و اصل بهبود مستمر و با هدف کسب رضایتمندی مشتریان و ذینفعان، با تکیه بر دانش و خلاقیت کارکنان، خدمات خود را در بالاترین سطح کیفیت ارائه می نماید.
شرکت بین المللیS.G.S. سوئیس با بیش از 120 سال سابقه فعالیت در زمینه استانداردهای بین المللی با استفاده از نیروی انسانی متخصص، ممیزی سیستم مدیریت کیفیت در بانک صنعت و معدن را بر عهده داشته است.
موفقیت یادشده در راستای رسالت این بانک توسعه ای و با تعهد و مشارکت مدیریت و کارکنان بانک و در پی اقدامات انجام شده جهت ارتقای اثربخشی نظام مدیریت کیفیت، بهبود مستمر فرایندها و مشتری مداری بدست آمده است.
یاد آور می شود بانک صنعت و معدن نخستین بانک ایرانی است که از سال 1384 موفق به اخذ و تمدید اعتبار گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت، درسطح کلیه فرایندهای اصلی و پشتیبان بانک در ستاد و شعب سراسر کشور شده است.

دیدگاهتان را بنویسید