122372

کارگران خدماتی مجتمع آلمینیوم المهدی در اعتراض به اخراج تجمع کردند

دنیای معدن - حدود 230 کارگر خدماتی مجتمع «آلومینیوم المهدی »در استان هرمزگان ،صبح امروز (8 دی) در اعتراض به اخراج نگهانی خود؛ مقابل ساختمان اداری مجتمع تجمع کردند.

یکی از کارگران حاضر در این تجمع صنفی با اعلام این خبر به ایلنا گفت: ما حدود 230 کارگر پیمانی شاغل در بخش خدماتی آلومینیوم المهدی در استان هرمزگان هستیم که برای انجام کارهای خدماتی مانند امور فضای سبز ،آبدارخانه و نظافت در این مجتمع مشغول کار بودیم.
او با بیان اینکه از صبح امروز کارفرما مانع ورود او وسایر همکارانش به محل کارشان شده است؛ در ادامه افزود: مسئولان مجتمع آلومینیوم المهدی به من و دیگر همکارانم گفته اند که دلیل این تعدیل ها، ناکافی بودن منابع مالی بوده است.
به گفته وی،پیش از این نیز کارگران خدماتی مجتمع آلومینیوم المهدی هرمزآل تجمعات متعددی را در خصوص نامشخص بودن وضعیت شغلی خود به مسئولان کارخانه وشهرستان گوشزد کرده بودند اما با بی توجه ای مسئولان به این موضوع امروز شاهد عملی کردن اخراج 230 نفر از کارگران هستیم.
طبق اظهارات این کارگر،هریک از ما در طول فعالیت کاری مان زحمات زیادی در مجتمع آلومینیوم المهدی و این درست نیست که کارفرما پس از بهره کشی از ما حکم اخراج ما را صادر کند.

دیدگاهتان را بنویسید