122106

ایمیدرو از مشارکت آستان قدس رضوی در حوزه اکتشاف معادن استقبال می کند

دنیای معدن - رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران اعلام کرد: این سازمان از مشارکت آستان قدس رضوی در حوزه اکتشاف معادن استقبال می کند.

مهدی کرباسیان که به منظور بازدید از معادن و شروع عملیات اجرایی چند طرح معدنی به استان خراسان جنوبی سفر کرده است، گفت: سرمایه گذاری در بخش اکتشاف موضوع بسیار مهمی است لذا ایمیدرو آماده همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی در این بخش است.

وی تصریح کرد: ایمیدرو برنامه های وسیعی برای اکتشاف معادن با همکاری بخش های دولتی و خصوصی دارد و در نظر دارد بخش اکتشاف را توسعه دهد. کرباسیان ادامه داد: خراسان جنوبی یکی از استان های معدنی کشور است و در دولت یازدهم با کمک ایمیدرو و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، موفق به اکتشافی 60 هزار کیلومتر شدیم و نتایج خوبی هم حاصل شده است.

وی با بیان اینکه جزئیات فعالیت های اکتشافی انجام شده در جلسه شورای اداری استان خراسان جنوبی بیان خواهد شد، اظهار کرد: به جز زغال سنگ که ظرفیت های خوبی دارد، این استان ذخایر خوبی از طلا، کرومیت و آهن هم توسط کارشناسان ایمیدرو کشف شده که کار بسیار ارزشمندی است.

کرباسیان اظهار امیدواری کرد: با تکمیل اکتشافات معدنی، آینده استان خراسان جنوبی متحول شود و با ایجاد کارخانه های فرآوری، شاهد رشد و توسعه اشتغال در استان باشیم.

رییس هیات عامل ایمیدرو به همراه نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت برای بازدید و شروع عملیات اجرایی طرح های بخش معدن و صنایع معدنی امروز شنبه عازم استان خراسان جنوبی شده است. این سفر تا فردا یکشنبه ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید