121815

رونمایی از بزرگترین پرتال جامع اقتصاد ایران

همزمان با ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمدمصطفی (ص) و امام جعفرصادق (ع) و با حضور جمعی از اصحاب قلم و رسانه ، اساتید دانشگاه و مسئولین اجرایی ، مدیران و کارآفرینان از نسخه جدید" خبرگزاری اقتصادی ایران " رونمایی شد .

توحید علیخانلو ، مدیرعامل این خبرگزاری در آیین رونمایی ازنسخه جدید نرم افزار این رسانه تخصصی با بیان اینکه امروز سطح انتظارات مردم از رسانه ها افزایش پیدا کرده است ،گفت: مطبوعات ، خبرگزاریها و رسانه های رسمی به شدت تحت تاثیر فضای مجازی و فناوریهای نوین ارتباطی هستند ، لذا باید با نوآوری و ایده پردازی و طراحی ابزارهای جدید و جذاب ، سهم خود را در بازار افزایش دهند.

علیخانلو تصریح کرد: بدیهی است با بالا رفتن سطح انتظارات مخاطبین گرانقدر وهمچنین با توجه به اهمیت ارائه خدمات بیشتر به ذی نفعان، ما هم برآن شدیم تا با شناسایی نیازهای مخاطبین وبویژه فعالان و تلاشگران عرصه های مختلف اجرایی ، مدیریتی و اقتصادی و ایجاد بخش ها و نوآوریها و ابزارهای مختلف و با کمک ، مساعدت و همکاری سایر رسانه های معتبر کشور و در راستای رشد ، پویایی و شکوفایی اقتصاد ملّی، اولین ، بزرگترین و جامع ترین"بانک اطلاعات اقتصادی ایران " را تحت دامنه " econews.com" دراین روز فرخنده راه اندازی نماییم.

وی خاطرنشان کرد: ارایه امکانات و ابزارهای جذاب در حوزه رسانه ها همراه با ایده های نو و مبتنی بر دانش می تواند در راستای ایجاد ، توسعه و گسترش تعامل با مخاطبین گردیده و همراه کردن نسل جدید اعم از دانش آموزان، دانشجویان و دانشگاهیان برای استفاده از امکانات جدید این پرتال جامع اقتصادی و ایفای نقش سازنده در رشد و توسعه اقتصادی کشور باشد.

مدیرعامل اکونیوز افزود : نسخه جدید و آزمایشی پرتال جامع " اقتصادایران " با هدف ارایه مطلوب خدمات نوین و جلب رضایت مخاطبین و سهولت دسترسی کاربران حقیقی و سازمانی و همگام با پیشرفت فن آوری‌های جدید در بستری زیبا و گرافیگی طراحی و راه اندازی شده است .

وی یادآورشد : این پرتال با تهیه ، تولید و انتشار نزدیک به دو هزار خبر، تحلیل،گزارش و مطالب مهم سیاسی، اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی در قالب متن ، عکس ، محصولات و محتوای چند رسانه ای ، جدول ، نمودار و ... در واقع بعنوان بزرگترین و کامل ترین مرجع اخبار و تحلیلهای اقتصادی در ایران و حتی آسیا محسوب می شود.

علیخانلو ابراز امیدواری کرد: ما بسیار امید داریم که طرح جدید که فعلا بصورت آزمایشی آغاز شده ، انتظار ات شما مخاطبین گرانقدر را پاسخ داده باشد اما مثل همیشه چشم ها و گوش هایمان به نظرات و پیشنهادات شماست ، حرف ها ، دغدغه ها و چالش های زندگی و کسب و کار خود را با ما در میان بگذارید و به ما کمک کنید اشکالات خود را مرتفع نموده و خدمات بهتر و با کیفیت تری به شما ارائه کنیم.

گفتنی است خبرگزاری اقتصادی ایران ، اولین خبرگزاری رسمی و تخصصی اقتصاد در ایران در سال 1385 با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با سالروز ولادت پیامبر اعظم (ص) آغاز بکار کرده و در بهمن سال 1391 نیز موفق به اخذ و دریافت مجوز رسمی از هیات نظارت بر مطبوعات و خبرگزاریها گردیده و طی یک دهه فعالیت صادقانه علیرغم کمبودها ، بی مهری ها ، سختی ها و مشکلات فراوان ، خوشبختانه توانسته بدون وابستگی به احزاب ، گروه ها و جریانهای سیاسی ، همواره بعنوان رسانه ای مستقل ، اخلاق مدار و عدالت محور در راستای توسعه پیشرفت و آبادانی کشور گامهای مثبت و موثری بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید