121290

نماینده ساوه در مجلس شورای اسلامی :افزایش ظرفیت تولید و رفع موانع مالی بنگاه های اقتصادی مستلزم افزایش سرمایه بانک های توسعه ای است

محمدرضا منصوری نماینده ساوه در مجلس شورای اسلامی گفت : برای بالابردن ظرفیت تولید و رفع موانع مالی بنگاه های اقتصادی در کشور ناچاریم سرمایه بانک های توسعه ای را افزایش دهیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن وی تصریح کرد: گزارش فعالیت ها و نحوه اعطای تسهیلات بانک صنعت و معدن موجب ارزیابی این بانک به عنوان یکی از بانک های موفق کشور شده است.
وی افزود من فکر می کنم این بانک باید افزایش سرمایه داشته باشد تا بتواند با شناخت کافی که از سرمایه گذاری صنعتی و سرمایه گذاران کشور دارد به تامین مالی طرح های صنعتی بپردازد.
منصوری تصریح کرد : بانک صنعت و معدن علیرغم تعداد کم شعب و کارمندان و سرمایه اندک خود فعالیت خوبی داشته و بی شک با افزایش سرمایه ، ما شاهد عملکردی به مراتب بهتر از این بانک خواهیم بود.
نماینده ساوه در خصوص نقش بانک صنعت و معدن در تامین مالی طرح های بزرگ صنعتی نظیر پتروشیمی بیان داشت: فعالیت های این بانک در راه اندازی طرح های زیربنایی موجب می شود تا در صورت بروز مشکل در بازار نفت کشورمان ، در زمینه تولید و عرضه محصولات دچار وقفه نشویم.
نماینده یاد شده با اشاره به طرح رونق تولید گفت: این طرح به صنعتگرانی که نیاز به نقدینگی داشتند کمک زیادی کرده و در زمینه نگه داشتن اشتغال موجود نیز تاثیر زیادی داشته است.
منصوری گفت: باید دقت شود تا اهلیت متقاضیان تسهیلات محرز شده و این وام ها به کسانی داده شود که واقعا اهل تولید هستند و خوشبختانه بانک صنعت و معدن در زمینه یاد شده موفق عمل کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید