121279

تکلیف پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد

دنیای معدن - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برای تعیین تکلیف پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد امروز با وزیر اقتصاد دیدار می کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه ای که رئیس صندوق بازنشستگان فولاد کشور ضمن اشاره به لزوم پیگیری این موضوع افزود: امروز با وزیر اقتصاد در این رابطه جلسه فوری برگزار خواهم کرد.

محمدرضا پورابراهیمی در جلسه ای با حضور رئیس صندوق بازنشستگان فولاد کشور و نمایندگان بازنشستگان فولاد کشور با تاکید بر پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان فولاد اظهار کرد؛ حقوق معوق بازنشستگان فولاد باید هر چه سریعتر پرداخت شود ودر این خصوص پیگیری تصویب مصوبات لازم برای حل مشکلات صندوق بازنشستگان فولاد در بودجه 96 انجام خواهد شد.

پورابراهیمی افزود؛ پیرو جلسه دیروز و با توجه به مشکل این قشر از جامعه، امروز در جلسه ای فوری با وزیر اقتصاد در کمیسیون اقتصادی پیگیر پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد خواهم شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به برنامه ششم توسعه افزود؛ برای حل مشکلات صندوق بازنشستگان فولاد باید با تصویب احکام مورد نیاز در کمیسیون تلفیق برنامه ششم موضوع پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد را برطرف نمود.

نماینده مردم کرمان و راور در پایان با تاکید بر تعیین بازه زمانی مشخص برای فعال سازی معادن غیر فعال زغالسنگ استان کرمان افزود؛ با استفاده از ظرفیت های تخصصی و نیروی انسانی منطقه می توان با فعال سازی معادن غیر فعال با کمترین هزینه زمینه اشتغالزاریی برای بیش از هزار نفر در استان کرمان فراهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید