121278

اثرات قانون گذاری اتحادیه اروپا بر بازیافت آلومینیوم

دنیای معدن - آلومینیوم یک عامل ضروری برای حرکت به سوی اقتصاد چرخشی است، زیرا این فلز می تواند به دفعات بی پایان و بدون کاهش کیفیت آن مورد بازیافت قرار بگیرد. اروپا بزرگ ترین پیشگام در صنعت بازیافت آلومینیوم در جهان به ازای هر فرد است، اما این منطقه همچنان دارای ظرفیت برای بازیافت بیشتر می باشد.

پیشنهادات اتحادیه اروپا برای تقویت بهره وری مواد بازیافتی در این منطقه به منظور خلق یک اقتصاد چرخشی مطلوب، می تواند بر حجم مواد اولیه در بازیافت، درصورتی که به طور مؤثر اجرایی شوند، تأثیرگذار باشد.
اتحادیه اروپا اخیراً بسته ای از قوانین با هدف خلق یک اقتصاد چرخشی مطلوب در این قاره را منتشر کرده است که در آن زباله به عنوان یک منبع ارزشمند مورداستفاده قرارگرفته و به تقویت اقتصاد و نرخ اشتغال کمک می کند.
آلومینیوم یک عامل ضروری برای حرکت به سوی اقتصاد چرخشی است، زیرا این فلز می تواند به دفعات بی پایان و بدون کاهش کیفیت آن مورد بازیافت قرار بگیرد. اروپا بزرگ ترین پیشگام در صنعت بازیافت آلومینیوم در جهان به ازای هر فرد است، اما این منطقه همچنان دارای ظرفیت برای بازیافت بیشتر می باشد.
تقاضا برای آلومینیوم در جهان به دلیل کاربردهای کم کربن آن در صنعت جابجایی، بسته بندی بهینه و ساختمان های با مصرف انرژی کم در حال افزایش است. این فلز بادوام بوده و قابلیت بازیافت آن، آلومینیوم را به یک ماده با ویژگی های دائمی تبدیل می کند.
بسته اقتصاد چرخشی اروپا یک قدم بلند در جهت تبدیل شدن به منطقه ای بهینه تر ازنظر منابع است. این بسته به اتحادیه اروپا در حفظ پیشگامی خود در صنعت بازیافت کمک کرده و موجب رشد پایدار اقتصاد این قاره می شود.
قدم بعدی حیاتی است. پارلمان اتحادیه اروپا و اعضای آن مسئول بررسی این پیشنهاد و اطمینان از کارآمد بودن آن مطابق با نیازهای این قاره هستند. تبدیل پیشنهادات این اتحادیه به یک چهارچوب سیاستی مؤثر و قابل دسترس بستگی به طرز فکر جهانی و قدرت بلندپروازی در بازیافت دارد، اما با زیرساخت ها و توانایی ملی و اجرای مؤثر آن نیز هم تراز است.

دیدگاهتان را بنویسید