121276

دوست نداشتم جای برانکو بودم/برف؟ آجر هم ببارد پرسپولیس برنده است

مدافع راست پرسپولیس در دیدار برابر ماشین سازی در پست دفاع میانی به میدان رفت و توانست عملکرد مثبتی از خود به جا بگذارد اما همچنان مدعی حضور در سمت راست راست دفاعی است تا چالش بزرگی بین او و رضاییان شکل گیرد.

حسین ماهینی در بازگشت به پرسپولیس توانسته نظرها را به خود در فاز دفاعی سمت راست سرخپوشان جلب کند و اکنون چالش بزرگی برای برانکو ایوانکوویچ برای قرار دادن دو بازیکن ملی پوش خود در ترکیب به وجود آورده اند. ماهینی البته نمی خواهد خود را در جایگاه سرمربی تیم ببیند و دوست ندارد در چنین وضعیتی قرار گیرد و از بین خودش و رضاییان یک نفر را در ترکیب قرار دهد. او در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص شرایط اخیر این تیم صحبت کرده که در ادامه می خوانید.


ماهینی در خصوص دیدار برابر ماشین سازی که با برتری یک گله این تیم خاتمه یافت گفت: بازی سختی بود و در نیمه اول اما شرایط خوبی داشتیم و می توانستیم با برتری 2-3 گله به رختکن برویم که اینطور نشد. در نیمه دوم اما 10 نفره حریف باعث شد تا آنها با انسجام بیشتری بازی را ادامه دهند و البته چیزی برای از دست دادن نداشتند و موقعیت های خوبی به دست آوردند. در کل به نظرم حق مان برد بود اما نتیجه می توانست به شکلی بد برای ما رقم بخورد.


وی در خصوص حضورش در این بازی در پست دفاع میانی گفت: با توجه به اخراج محمد انصاری آقای برانکو این تصمیم را گرفت و از من خواست در این پست به میدان بروم. کار کردن البته در کنار سیدجلال حسینی سختی زیادی ندارد و روز خوبی برایم بود. من در استقلال اهواز در این پست به میدان رفته بودم و چندان با آن بیگانه نبودم اما بعد از سال ها بار دیگر این شرایط برایم به وجود آمد و مشکل خاصی نبود و خوشحالم به نتیجه رسیدیم.


ماهینی که سابقه حضور در تمام پست های دفاعی را دارد در این باره گفت: من در هر چهار پست دفاعی سابقه بازی دارم و در ذوب آهن که بازی می کردم به مدت دو سال در پست دفاع چپ حضور داشتم اما بعد از دعوت به تیم ملی توسط آقای کی روش در پست دفاع راست به کار گرفته شدم و خوشحالم که اکنون توانسته ام تا حدود زیادی عملکرد خوبی داشته باشم.


وی در خصوص بازگشت اش به تیم ملی گفت: من در تیم ملی شرایط خوبی داشتم و حضور در جام جهانی را نیز تجربه کرده بودم. دو سال بد را پشت سر گذاشتم و سربازی فرصت زیادی را از من گرفت. البته از آن ناراضی نیستم و تجربه ای بود که گذشته است و اکنون آینده را می بینم. اکنون به تیم ملی برگشتم و از آقای کی روش نیز ممنونم که این فرصت مجدد را به من داده و امیدوارم مهره ای خوب برای تیم ملی برای حضور دوباره در جام جهانی باشم.


ماهینی ادامه داد: شرایط خیلی سختی را در این دو سال پشت سر گذاشتم و اما خودم را با آن وقف دادم و انگیزه زیادی توسط خانواده و خصوصا همسرم دریافت می کردم که بار دیگر در مسیر قرار بگیرم و تمریناتم را بیشتر کردم تا روزهای گذشته را جبران کنم و حتی بهتر از گذشته شوم. جا دارد بار دیگر از همسر و خانواده ام تشکر ویژه داشته باشم که در این مدت کمک زیادی به من کردند.


وی در خصوص شرایط پرسپولیس گفت: خدا را شکر شرایط خوبی اکنون داریم و توانستیم مزد زحمات مان را با حضور در صدر جدول بگیریم. البته می توانستیم اختلاف امتیازی را بیشتر از این چیزی که هست کنیم که با بدشانسی در برخی بازی ها مواجه شدیم. اکنون نیز بازی سختی مقابل پدیده پیش رو داریم و امیدوارم با کسب امتیاز مقابل پدیده همچنان در صدر حضور داشته باشیم.


ماهینی با سخت خواندن دیدار برابر پدیده با توجه به شرایط جوی گفت: اینطور که گفته اند در روز بازی برودت زیادی را شاهد خواهیم بود و احتمال بارش برف نیز وجود خواهد داشت. اما برای ما هر بازی حکم فینال را دارد و هر بازی با برنامه ویژه برای برد به میدان خواهیم رفت. برای مردم عادی راه رفتن در برف هم سخت است و برای ما که می خواهیم بازی کنیم شرایط سخت تر است اما چه برف ببارد و چه سنگ و آجر فرقی ندارد و ما برای سه امتیاز به میدان می رویم. ما پرسپولیس هستیم و برای پیروزی خواهیم جنگید تا پیش روی هواداران روسفید شویم.


وی در خصوص خاطره بدش از آخرین بازی در مشهد که با شکست ملوان منتهی به سقوط این تیم شد گفت: امیدوارم ملوان هر چه زودتر به سطح اول فوتبال بازگردد و حق هواداران این تیم بیش از این ها است. گذشته ها گذشته و اکنون با پرسپولیس به مشهد می رویم و به گذشته کار ندارم و تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا به برد دست یابیم.

ماهینی در خصوص حریف رودر روی خود در این بازی یعنی معین عباسیان که یار مستقیم او محسوب می شود گفت: ما پس فردا جلسه آنالیز خواهیم داشت و درباره حریفان به بحث خواهیم پرداخت. با این حال شکی وجود ندارد که پدیده تیم سختکوش و پرتلاشی است و آقای مهاجری تیمی خوب ساخته و کار سختی پیش رو داریم.


وی در خصوص رقابت اش با رامین رضاییان و این سوال که اگر جای برانکو بود چه تصمیمی در این باره می گرفت گفت: آقای برانکو در این باره بارها صحبت کرده و نظرش را گفته است. من جای ایشان نیستم و بازیکن هستم و تصمیم گیرنده کادرفنی است. وظیفه من به عنوان بازیکن این است که تمرین و تلاش کنم تا خواسته تیم و کادرفنی را برآورده کنم و تمام توانم را در این باره به کار خواهم گرفت.


ماهینی که دوست صمیمی و همشهری مهدی طارمی محسوب می شود در خصوص حاشیه هایی که برای آقای گل فصل گذشته به وجود آمده نیز در پایان گفت: مساله ای نیست. کدام تیم اینقدر موقعیت به دست می آورد؟ من می توانم بگویم که بیش از نیمی از موقعیت های تیم به واسطه حرکات و خلاقیت مهدی طارمی به وجود می آید و او شایسته این انتقادات نیست. اگر او نبود نیمی از این موقعیت ها را نیز به دست نمی آوردیم و این حرف ها که می گویند نمی خوابد و تمرکز ندارد و ... دور از انتظار و ناجوانمردانه است. اکنون پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد و نیاز به آرامش داریم و مطمئن باشید با ایجاد این حواشی شرایط ما خراب نمی شود و مهدی هم به خوبی از پس وظایف خود برخواهد آمد.

اخبار پرسپولیس

دیدگاهتان را بنویسید