120425

بزرگ ترین معدن تمام مکانیزه زغال سنگ کشور وارد فاز بهره برداری شد

دنیای معدن - مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس گفت: ششمین کارگاه لانگوال نخستین و بزرگترین معدن تمام مکانیزه زغال سنگ کشور با تکیه بر توان و تخصص نیروهای داخلی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، وارد فاز بهره برداری شد.

رمضان کریتی ثانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با پایان یافتن برنامه تعمیرات اساسی تجهیزات لانگوال و ارسال و نصب این تجهیزات در کارگاه لانگوال E0، عملیات استخراج امروز به صورت رسمی آغاز شد.

وی تصریح کرد: ششمین کارگاه لانگوال نخستین و بزرگترین معدن تمام مکانیزه زغال سنگ کشور با تکیه بر توان و تخصص نیروهای داخلی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، وارد فاز بهره برداری شد.

مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس که در آغاز به کار این کارگاه استخراج در جمع نیروهای زیرزمین حضور داشت، ضمن تقدیر از تلاش گروهی تمامی کارکنان در پیشبرد برنامه های شرکت، گفت: میزان ذخیره کارگاه E0 حدود 680 هزارتن است که دوره استخراج آن حدود 7 ماه به طول است.

کریتی ثانی عنوان داشت: بر اساس برنامه، هدف شرکت زغال سنگ پروده طبس در سال جاری تحقق حدود 8 هزار و 900 متر پیشروی در حفریات زیرزمین، استخراج بیش از یک هزار و 180هزارتن زغال سنگ خام و تولید 490 هزارتن کنسانتره زغال سنگ می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید