119395

طعنه پاشازاده و ماجدی به کلاس مربی‌گری رفتن بعضی‌ها!

میرشاد ماجدی مدرس کلاس های مربیگری درباره ادعای بعضی از بازیکنان مبنی بر شرکت در کلاس های مربیگری در خارج از کشور و داشتن مدرک از بعضی از باشگاههای مطرح خارجی گفت:یک سری چیزها پایه است حتی تئوری. نمی‌شود کسی به بهانه بازیکن ملی بودن به یکباره بگویند کلاس نمی خواهد مدرک دارد. این خودش وقتی در کلاس های رده های بالاتر می نشیند وقتی می بینید از بقیه که کلاس رده پایین تر را گذارندند کمتر می داند ناراحت می شود. چون اصول تئوری مربیگری را باید از پایه یاد بگیرند. بزرگترین فوتبالیستی که در استقلال بوده گفت من کلاس خارج رفته ام، گفتم مهاجم اول به چه کسی می گویند؟ گفت شماره ده!! این کلاس نرفته و نمی داند که مهاجم اول کسی است که صاحب توپ است چه دفاع باشد چه هافبک. این شغلی است که باید از پادویی شروع کنی.

مهدی پاشازاده هم با تایید این حرف ماجدی گفت: الان متاسفانه دوستان مسافرت خارجی هم می روند می گویند کلاس رفتیم. هیچ جای دنیا هیچ باشگاهی کلاس برگزار نمی کند و مدرک مربیگری نمی دهد.

ماجدی پس از آن با خنده از دوره مربیگری ای که در شهر کلن آلمان شرکت کرده بود مثال آورد و گفت: ما رفتیم یک دوره در کلن دیدیم در یک ماه فقط یک بار ما را بیرون بردند و یک کلیسا را به ما نشان دادند. طرف می رود از تمام شهر بارسلون و مادرید عکس می گیرد، می پرسیم کجا بودی می گوید دوره مربیگری می دیدم. اصلا مگر اجازه می دهند از این در بیرون بروند؟

دیدگاهتان را بنویسید