119341

انتخاب ایمیدرو به عنوان سازمان قابل تقدیر در «ایمنی، بهداشت و محیط زیست»

دنیای معدن - سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در ارزیابی های انجام شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان سازمان قابل تقدیر در بخش ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE) انتخاب و معرفی شد.

سرپرست مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمیدرو با اعلام این خبر گفت: دفتر امور بهداشت، ایمنی ، محیط زیست و انرژی(HSEE) وزارت صنعت، معدن و تجارت ، سازمان های فعال و موفق در عملکرد در این حوزه طی سال 1394 را معرفی کرد که ایمیدرو نیز در بین این سازمان ها قرار دارد. به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، امیر ولدخانی افزود: انتخاب ایمیدرو به عنوان سازمان قابل تقدیر به لحاظ تلاش های موثر و مشارکت فعالانه در حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست در سال 94 بوده است.
وی ادامه داد: HSEE از موثرترین سامانه های مدیریتی به شمار می رود و موجب صیانت از نیروی انسانی و استفاده بهینه از مواد و انرژی خواهد شد.
ولدخانی تصریح کرد: با موافقت رییس هیات عامل ایمیدرو قرار است بخش انرژی نیز به حوزه فعالیت ایمنی ، بهداشت و محیط زیست سازمان اضافه شود و فعالیت های این دفتر نیز در قالب ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی (HSEE) ادامه یابد.
وی اظهار امیدواری کرد از سال 95 با افزوده شدن بخش انرژی به فعالیت های HSE ، ایمیدرو در ارزیابی های وزارت صنعت، معدن و تجارت به رتبه های بالاتر در حوزه HSEE دست یابد.

دیدگاهتان را بنویسید