119041

صعود تدریجی قیمت سرب

دنیای معدن - به نظر می‎آید که مقادیر و نیاز سرب، امسال در بدترین صورت ممکن تمام می شوند، و ما قیمت سرب را برای سه ماهه آخر سال، 1930 دلار به ازای هر تن پیش بینی کرده‎ایم.

سرب، امسال کم‌تر از حد استاندارد بوده و تحت‌الشعاع سود ناشی از سرمایه‌گذاری برای فلز خواهر خود یعنی روی قرار گرفته است. مسلما، سرب فلز ضعیف‌تری نسبت به روی خواهد بود چرا که بیش‌ از 50 درصد از مقدار سالیانه آن توسط ماشین‌آلات اوراق به‌دست می‌آید، بنابراین کم‌تر تحت تأثیر بسته شدن و کاهش معادن سرب و روی که اساس داستان بورس مصنوعی روی است قرار می‌گیرد.
اما ما معتقدیم که حقیقت امر برای سرب این است که نیاز به آن بیش‌تر از آن چیزیست که اطلاعات رسمی نشان می‌دهند و این نیاز، بازار قوی‌ای را برای خودرو و باطری‌های ذخیره‌سازی به‌خصوص در چین مهیا می‌کند. موجودی‌های ارز بسیار پایین است و کشش بازار به سمت جهش سریع قیمت است، پس از آنکه مسیر خود را پیدا کند. بنابراین ما انتظار داریم که نرخ‌های پایین به خوبی پشتیبانی بشوند و ما خودمان را برای افزایش ناگهانی قیمت‌ها آماده کرده‌ایم خصوصا برای زمانی که ارازی بالاخره اسناد مهم و اساسی بازار را اخذ و از تمامی پتانسیل‌ها برای افزایش قیمت استفاده می‌کنند.
در کل به نظر می‎آید که مقادیر و نیاز سرب، امسال در بدترین صورت ممکن تمام می‌شوند، و ما قیمت سرب را برای سه ماهه آخر سال، 1930 دلار به ازای هر تن پیش‌بینی کرده‎ایم.

 صعود تدریجی قیمت سرب

دیدگاهتان را بنویسید