118893

رقابت 17 شرکت برای اجرای فاز توسعه زرشوران

دنیای معدن - 17 شرکت با خرید اسناد مناقصه فاز توسعه طلای زرشوران و ارسال مدارک خود،‌ رقابت برای اجرای یکی از بزرگ ترین پروژه های توسعه طلا را آغاز کردند.

این تعداد شرکت با ارسال 21 بسته، متقاضی شرکت در مناقصه اجرای فاز توسعه کارخانه طلای زرشوران هستند. هدف از این مناقصه ساخت کارخانه فراوری با ظرفیت تولید سالانه 600 هزار تن کانسنگ خرد شده اولیه به منظور تولید شمش طلااست.

کارخانه طلای زرشوران در فاز یک با ظرفیت تولید سالانه سه تن طلا، آبان ماه سال 1393 افتتاح شد و به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده شمش طلا در ایران، فعالیت خود را آغاز کرد.

با اجرای فاز توسعه کارخانه طلای زرشوران که مناقصه آن برگزار و 17 متقاضی برای اجرای آن مدارک ارسال کرده اند، قرار است 2 تن طلا به ظرفیت تولید این ماده با ارزش، افزوده شود.

شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران وابسته به سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران شهریور ماه گذشته برای اجرای طرح توسعه طلای زرشوران پیمانکاران واجد شرایط را دعوت به همکاری کرد که با استقبال خوب شرکت های ایرانی همراه شد.

صلاحیت شرکت های متقاضی در چارچوب قانون برگزاری مناقصه ها بررسی خواهد شد. شرکت مذکور درنظر دارد برای اجرای طرح توسعه طلای زرشوران به صورت طراحی ، تامین تجهیزات و عملیات اجرایی(EPC ) نسبت به ارزیابی کیفی پیمانکاران و شرکت های دارای توان مهندسی، اجرایی و مالی اقدام کند.

مدت زمان اجرای فاز توسعه کارخانه طلای زرشوران 24 ماه شمسی درنظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید