118142

واکنش جنجالی استقلالی‌ها به قرارداد وحید امیری

استقلالی ها می گویند چطور امیری پیشنهاد یک میلیارد و 450 میلیونی آنها را رد کرده و با یک میلیارد به پرسپولیس رفته است؟

مدیریت استقلال از بازیکنان خواسته قراردادشان را کم کنند و متولی باشگاه هم از مدیران چنین درخواستی داشته است. استقلالی ها که دیدند تحت فشارند، گفتند چرا برای پرسپولیس چنین شرایطی وجود ندارد؟ حتی بهرام افشارزاده مدیرعامل سابق استقلال برای جواب دادن به حرف های وزیر ورزش درباره ولخرجی در استقلال، گفت پرسپولیسی ها هم پول های زیادی داده اند و قراردادهایشان شفاف نیست. دیروز طاهری مدیرعامل پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت قراردادهایشان کاملا واقعی است.
دیروز یکی از مسئولان استقلال که نخواست نامش فاش شود، در گفت و گو با خبرورزشی جواب طاهری را داد. او در این باره گفت: «شما که می گوئید قراردادها واقعی است... ما یک میلیارد و 450 میلیون تومان به امیری می دادیم. حالا او چطوری با شما یک میلیارد قرارداد بسته است؟ واسطه وحید امیری به ما گفت کمتر از یک میلیارد و 700 میلیون تومان نمی گیرد، تازه آن هم بدون آپش های قرارداد.»
این مقام مسئول در استقلال ادامه داد: «تا جایی که ما یادمان می آید وحید امیری مصاحبه کرد و گفت می خواهد برود قطر. او گفت که اولویت اولش پول است. در سنی است که باید پول بگیرد و به خانواده اش هم کمک کند. من می گوئیم هر چقدر به وحید امیری دادید نوش جانش، ولی اینقدر نگوئید ما یک میلیارد تومان به این بازیکن پول داده ایم.»
او همچنین گفت: «هر دو تیم زیر نظر وزارت ورزش هستند و ما نمی توانیم خیلی چیزها را شفاف بگوئیم. شاید مدیریت قبلی یک جاهایی پول اضافه داده است ولی فقط مربوط به باشگاه ما نبوده و بقیه هم داده اند. امیری یک میلیارد و 450 میلیون نخواست، گفت کمتر از یک میلیارد و 700 راه ندارد. حالا چطور یک میلیارد بسته است؟ درست است ما اشتباه مدیریتی داشته ایم ولی پرسپولیسی ها هم از یکسری مسایل سو استفاده نکنند.»

دیدگاهتان را بنویسید