117987

اقتصاد مقاومتی وافزایش اشتغال با تغییرنگاه به مقوله معدن محقق می شود

دنیای معدن -رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید و اشتغال با تغییر نگاه به مقوله معدن و معدنکاری محقق می شود.

حسین نجاتی در دومین جلسه ستادی تعامل در فعالیت های معدنی و عرصه های منابع طبیعی استان های شمالغرب کشور با اشاره به تنوع مناسب مواد معدنی به همراه مجموعه ای غنی از ذخایر معدنی فلزی و غیرفلزی در استان اظهار داشت: آذربایجان شرقی با برخورداری از این منابع از مناطق برخوردار و دارای بستر و امکانات مناسب معدنی کشور است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، نقش معادن در تحقق اقتصاد مقاومتی را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: جذب سرمایه گذار خارجی و فعال کردن بخش معدن راهکاری راهبردی برای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی است.
نجاتی، لازمه رسیدن به نقطه اوج فعالیت های معدنی را ایجاد یک زبان مشترک بین معدنکاران و نهادهای ناظر و مرتبط با فعالیت های معدنی عنوان کرد.
دومین جلسه ستادی تعامل در فعالیت های معدنی و عرصه های منابع طبیعی استان های شمالغرب کشور با حضور معاون امور حفاظت و امور اراضی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، مدیرکل امور اکتشاف معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت معدن و تجارت و مدیران منابع طبیعی و معاونان امور معدنی 4 استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و زنجان در تبریز برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید