117739

صادرات فولاد خوزستان به جنوب شرق آسیا آغاز می شود

بهمن تجلی زاده معاون فروش و بازاریابی فولاد خوزستان در حاشیه کنفرانس متال اکسپرت گفت: با توجه به اینکه قیمت بیلت اکراین تا پایان ماه جاری به 345 دلار خواهد رسید انتظار می رود فولاد خوزستان هم با این قیمت محصولات خود را به صورت فوب بندر امام عرضه کند.
وی افزود:کنفرانس متال اکسپرت دبی باعث شد تا ظرفیتهای صنعت فولاد ایران به جهانیان معرفی شود و در دوران کنفرانس تقاضا های زیادی از سوی خارجی ها برای خرید محصولات فولاد خوزستان پیشنهاد شد که این موضوع سبب افزایش دامنه مشتریان فولاد خوزستان می شود.


تجلی زاده افزود:با توجه به مشتری مداری و تحویل به موقع کالا از سوی فولاد خوزستان هم اکنون محصولات این شرکت به 5 قاره صادر می شود و برزیل،کشورهای آسیایی و کشور های حاشیه خلیج فارس مشتریان فولاد خوزستان هستند و این شرکت حتی در شرایط تحریم به صادرات خود ادامه داد.
وی خاطر نشان کرد: تولید فولا در فولاد خوزستان امسال به 3.6 میلیون تن خواهد رسید که پیشبینی می شود از این مقدار 1.5 میلیون تن صادر شود و طی 8 ماه گذشته میلادی صادرات فولاد در شرکت 1.1 میلیون تن بوده است و با استقبال خوبی برای صادرات محصولات فولاد خوزستان روبرو شدیم.
معاون شرکت فولاد خوزستان اظهار داشت:مشتریان جدیدی برای خرید محصولات فولاد خوزستان از کشورهای تایوان،تایلند،اندونزی شناسایی شده که به زودی صادرات بلوم و بیلت به جنوب شرق اسیا آغاز خواهد شد.
وی گفت:قیمت محصولات فولاد خوزستان با اکراین و روسیه که بزرگترین تولید کنندگان بلوم و بیلت در جهان هستند در منطقه خاورمیانه رقابت می کند واین در تاریخ صادرات فولاد ایران بی سابقه بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید