117544

عرضه انواع فلز سرخ در تالار نقره ای

دنیای معدن - تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز یکشنبه شاهد عرضه ۲۲ هزار و ۷۰۰ تن انواع مس مفتول، کاتد و کم عیار است.

به گزارش دنیای معدن از«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی این روز و در تالار مذکور ۲۰ هزار تن مس کم عیار، یک هزار تن مس مفتول و یک هزار و ۵۰۰ تن مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران، ۱۰۰ تن مس مفتول شرکت گیل راد شمال و ۱۰۰ تن مس مفتول شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.

این گزارش حاکی است، ۱۱۰ تن سبد میلگرد شرکت فولاد آذربایجان، ۵۵ تن سبد میلگرد مخلوط شرکت ذوب آهن اصفهان، ۱۱۰ تن سولفور مولیبدن و ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبهای شرکت ملی صنایع مس ایران، ۲۵۰ تن شمش هزار پوندی ۹۹.۸ شرکت ایرالکو، ۲ هزار و ۲۰۰ تن کک متالورژی شرکت کک سازی زرند نیز در این تالار عرضه می شود.

تالار صادراتی بورس کالای ایران در این روز عرضه ۳۳ هزار تن انواع قیر، وکیوم باتوم و لوب کات را تجربه می کند.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز در این روز میزبان عرضه ۱۲ هزار و ۳۰۰ تن انواع قیر، یک هزار و ۴۰۰ تن سلاپس واکس، ۲ هزار و ۳۰۲ تن مواد پلیمری و یک هزار و ۵۹۹ تن مواد شیمیایی است.

بر اساس این گزارش یک هزار و ۵۰۰ تن گندم دوروم، ۲ هزار تن کنجاله سویا، ۲ هزار و ۸۰۰ تن شکر سفید، ۱۰۰ تن روغن خام سویا، ۳۲۵ تن جو دامی در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود. علاوه بر این ۱۳۱ هزار و ۹۹۰ تن جو دامی در قالب طرح قیمت تضمینی نیز در این تالار عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید