116539

امیدوارم آرامش در کارخانه آلومینیوم هرمزگان استوار باشد

دنیای معدن - نماینده کارگران شرکت آلومینیوم المهدی گفت: امیدوارم آرامش در کارخانه آلومینیوم هرمزگان استوار باشد، زیرا این عدم آرامش ضربه بزرگی را به اقتصاد استان و کشور می زند.

نماینده کارگران شرکت آلومینیوم المهدی، عنوان کرد: بعد از جلسه شورای تأمین استان جهت حل موضوعات مربوط به شرکت آلومینیوم المهدی هرمزآل آرامش نسبی به مجموعه این شرکت بازگشته است.

حامد غلامی افزود: در این جلسه تصویب شد که اگر تصمیم گیری برای این شرکت صورت می گیرد، در شورای تأمین استان این تصمیم اتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد: موضوع پرسنل خدماتی شرکت آلومینیوم نیز به اداره کار واگذار شد و بنا شد اگر اخراجی بخواهد در این شرکت صورت گیرد با ارائه مدارک لازم به کمیته انضباطی باشد.

غلامی بیان کرد: وضعیت بیمه تکمیلی کارگران شرکت نیز در این جلسه تصویب شد، ولی هنوز به مرحله اجرایی نرسیده است و 19 کارگر اخراجی هنوز در کارخانه حضور دارند، اما سر پست خود نیستند.

نماینده کارگران شرکت آلومینیوم با اشاره به اینکه کسوراتی که قرار بود در حقوق کارکنان این شرکت اعمال شود، صورت نپذیرفت، ادامه داد: حقوق و مزایا این کارکنان تا تیرماه پرداخت شده و حقوق مردادماه هنوز پرداخت نشده است.

وی در پایان گفت: امیدوار هستیم بعد از 11 ماه استرس و جنجال شرکت به تعهدات خود پایبند بماند و آرامش در کارخانه آلومینیوم هرمزگان استوار باشد، زیرا این عدم آرامش ضربه بزرگی را به اقتصاد استان و کشور می زند.

دیدگاهتان را بنویسید