115019

بازگشایی پاکتهای مزایده معدن روی مهدی آباد هنوز تمام نشده است

دنیای معدن - یک مقام مسئول در هلدینگ توسعه معادن روی ایران گفت: قرار بود، دو روز قبل نتیجه نهایی مناقصه این شرکت اعلام شود، اما طبق آخرین پرس و جو ها، بازگشایی همه پاکت این مناقصه نیمه تمام مانده است.

مناقصه معدن سرب و روی مهدی آباد با حضور 8 کنسرسیوم در تیرماه برگزار و در نهایت با انتخاب سه کنسرسیوم طی دور روز اخیر پاکات پیشنهادی آنها بازگشایی شده است.

این مناقصه که به منظور بهره برداری 25 ساله از معدن سرب و روی مهدی آباد از سوی ایمیدرو برگزار شده با حضور سه کنسرسیوم شامل کنسرسیوم سرمایه گذاری صدر تامین از مجموعه گروه مالی تامین وابسته به شستا ؛ کنسرسیوم هلدینگ توسعه معادن روی ایران و در نهایت کنسرسیوم شرکت راهسازی و معدنی مبین، کاهنربا، مس کنی ، انجمن سرب و روی و شرکت معادن سرمک می شوند که بر اساس اطلاعات دریافتی هنوز پاکت پیشنهادی کنسرسیوم سوم بازگشایی نشده است.

در این رابطه یک کارشناس در امور سهام هلدینگ توسعه معادن روی ایران در گفت و گو با خبرنگار بورس خبرگزاری فارس گفت: «قرار بود، دو روز قبل نتیجه نهایی این مناقصه اعلام شود، اما طبق آخرین پرس و جو ها که ابتدای وقت اداری امروز صورت گرفته، بازگشایی همه پاکت این مناقصه نیمه تمام مانده است.»

از ابتدای آغاز معاملات امروز گروه معدنی ها بورس با پیشرو شدن کروی با غلبه تقاضا بر عرضه سهام روبرو شده و صف های خرید میلیونی به خود دیده است.

دیدگاهتان را بنویسید