114790

باقری:من باشم و نباشم پرسپولیس به راهش ادامه می دهد

مربی تیم پرسپولیس گفت:هواداران از بازیکنانی که تازه آمدند و همین طور آنهایی که قبلا در تیم بودند انتظار دارند که بتوانند بازی های خوبی به نمایش بگذارند.

به گزارش کاپ،کریم باقری درباره خوشحالی هواداران پرسپولیس از حضور وی در کادر فنی اظهار داشت:هواداران لطف دارند و از ایشان تشکر می کنم. ولی فکر این باشند که پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و به راه خودش ادامه می دهد. فرقی نمی کند چه من باشم و چه دوستان باشند این پرسپولیس است که همیشه به راه خودش ادامه می دهد.

وی ادامه داد:امیدوارم که پرسپولیس نتایج خوبی بگیرد امروز بازی داریم و امیدوارم که سه امتیاز را بگیریم و شروع خیلی خوبی داشته باشیم البته با حمایت تماشاگران خوب مان و بتوانیم فصل را با پیروزی پشت سر بگذاریم و برای بقیه بازی ها امیدوار باشیم.

مربی پرسپولیس درباره شرایط تیم گفت:وضعیت تیم خوب است. بازیکنانی که اضافه شدند همه از نظر شخصیتی و فنی بازیکنان خوبی هستند. امیدوارم امسال هم بتوانند در تیم پرسپولیس موفق باشند و هواداران را خوشحال کنند. هواداران از بازیکنانی که تازه آمدند و همین طور آنهایی که قبلا در تیم بودند انتظار دارند که بتوانند بازی های خوبی به نمایش بگذارند و تمام تلاش شان را برای موفقیت تیم کنند.

باقری خاطرنشان کرد:خوشبختانه بازیکنان از فصل قبل آنهایی که بیشترین بازی را کردند در تیم حفظ شدند. آنهایی که تازه اضافه شدند هم از نظر فنی خوب هستند. اردوی خیلی خوبی در اوکراین داشتند البته من در این اردو نبودم. امیدوارم این با نتایج خیلی خوبی که کسب می کنیم توام باشد .

دیدگاهتان را بنویسید