114656

ایمیدرو در شرایط سخت مالی بیش از 30 طرح را فعال کرد

دنیای معدن - رییس هیات عامل ایمیدرو در جلسه ای با حضور مدیران ستادی و شرکت های تابعه این سازمان،‌ تاکید کرد: ایمیدرو طی 3 سال اخیر در شرایطی بیش از 30 طرح را فعال کرد که با شرایط سخت و تنگنای مالی مواجه بود.

مهدی کرباسیان در مراسمی که برای تقدیر از خدمات معاون مالی و اداری این سازمان سخن می گفت، ‌ابتدا با اشاره به انتخاب ایمیدور به عنوان سازمان برتر وزارت صنعت معدن و تجارت گفت: این سازمان در شرایطی توانست به این توفیق دست یابد که طی سه سال اخیر با شرایط سخت مالی برای فعال کردن و اجرای طرح ها مواجه بود با اینحال توانست با کمک مدیران و کارشناسان این مجموعه، بیش از 30 طرح را فعال و تعدادی را نیز راه اندازی کند.

وی تصریح کرد: تمامی بخش های ستادی،‌ شرکت و واحدهای این سازمان از جمله مالی و اداری،‌ اکتشاف،‌ معادن،‌ آموزش پژوهش و فناوری، تحقیق و توسعه، بهداشت ایمنی و محیط زیست و ... برای فعال شدن طرح ها نقش آفرینی کردند.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در عین حال از نقش برجام در اقتصاد کشور یاد کرد و گفت: امروزه شرایط همکاری های بین المللی بخش معدن و صنایع معدنی با سال های پیش قابل مقایسه نیست به طوری قراردادها و تفاهمنامه های بین المللی در سایه برجام عملی شده است.

وی تاکید کرد: در ابتدای دولت یازدهم در شرایطی که ایمیدرو منابع مالی در اختیار نداشت با استفاده از تجارب مدیران و به ویژه معاونت مالی و اداری و همچنین سایر بخش ها،‌ از پیچ سخت مشکلات مالی عبور کرد.

کرباسیان افزود: آقای قاسمی از دهه 60 تاکنون سابقه مدیریت در بخش مالی را دارد و منشاء خدمات ارزنده ای در ایمیدرو شد.

قاسمی: کار در شرایط بی پولی هنر است

معاون پیشین مالی و اداری ایمیدرو نیز در این نشست در ابتدا با تشکر از همکاری اعضای هیات عامل،‌ مدیریت ها و بدنه کارشناسی این سازمان گفت: کار کردن در شرایط بی پولی هنر است به طوری که با همت جمعی مدیران و کارشناسان، طرح های راکد فعال شد و برخی نیز طبق زمان بندی وارد چرخه تولید شدند.

وی تاکید بر قانونمداری و حسن اعتماد را دو مشخصه اصلی هر سازمان پویا دانست و اظهار داشت: بدون منظور کردن این دو اصل، سازمان قادر به انجام رسالت خود نیست به ویژه آنکه در نبود اعتماد،‌ ناامیدی ایجاد می شود.

قاسمی تاکید کرد: طرح ها و برنامه های این سازمان با کمک تک تک افراد انجام شده و برآیند کار جمعی محسوب می شود.

اهدای لوح تقدیر

در پایان این مراسم،‌ رییس هیات عامل ایمیدرو با اهدای لوح و تقدیرنامه ای از خدمات عبدالرضا قاسمی در طول مدت 3 سال اخیر در این سازمان قدردانی کرد. کرباسیان همچنین لوح تقدیری نیز به وارطان وارطانیان،‌ مشاور ایمیدرو،‌ به پاس خدمات و پایان خدمت ایشان،‌ اعطا کرد.

وارطانیان، در دوره های گذشته، نمایندگی مجلس شورای اسلامی را برعهده داشت و از دهه اخیر تاکنون، به عنوان مشاور در ایمیدرو فعالیت می کرد.

دیدگاهتان را بنویسید