114386

لزوم توجه به احیای شهرک های صنعتی و معادن زغال سنگ سوادکوه

دنیای معدن - نماینده مردم سوادکوه درمجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به وضعیت اشتغال جوانان بومی و بیکاری گسترده در منطقه سوادکوه، احیای شهرک های صنعتی و معادن البرز مرکزی باید در اولویت قرار گیرد.

عبدالله رضیان، در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه گفت: سوادکوه دارای تاریخی کهن و مردمانی بزرگ است اما امروز همان سوادکوه پرعظمت دچار چالش ها و مشکلات بسیاری شده است. هرچند به واسطه مسائل و مشکلات اقتصادی و فضای تحریمی که از سال 91 گریبانگیر کشور شد کل اقتصاد کشور دچار چالش هایی شده اما در سوادکوه این مشکلات بیشتر نمایان شده است.

رضیان تصریح کرد: متاسفانه یکی از دلایل مشکلات عدیده در سوادکوه، ایجاد حس روزمرگی در مدیران نهادهای دولتی است. مدیران نهادهای دولتی به عنوان خادمان مردم باید در حل مشکلات اجتماعی همواره خدا را در نظر بگیرند و امانتدار خوبی باشند.

نماینده سوادکوه در مجلس خاطرنشان کرد: امروز، نبوغ و به روز بودن، نگاه مسئولانه و در نظر گرفتن حق مردم و پاسخگویی درست به آنها مهم ترین اصل در سیستم مدیریتی است. یک مدیر لایق باید برنامه محور بوده و در حوزه کاری خود تخصص داشته باشد.

رضیان، لزوم توجه به احیای شهرک های صنعتی و معادن زغال سنگ سوادکوه را مهمترین اولویت ها برای اشتغالزایی جوانان و رشد اقتصادی سوادکوه دانست و نگاه ویژه به گردشگری را در کنار این محورها مهم خواند.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید