113528

با وجود کارکنان غیور و بسیجیان قهرمان ذوب آهن از بحران و رکود فعلی عبور خواهیم کرد

مراسم تکریم سرهنگ سیاوش قادری و معارفه سرهنگ پرویز امیدی به فرماندهی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان چهارشنبه دوم تیرماه با حضور سرهنگ حجت ا.. صفر پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لنجان ، مهندس صادقی مدیرعامل و جمعی از معاونین و مشاورین مدیرعامل و مدیران شرکت در سالن تشریفات روابط عمومی برگزار شد . در ضمن سرگرد مهدی توانگر نیز به عنوان جانشین فرماندهی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان منصوب و معرفی گردید .
مهندس صادقی در این مراسم با اشاره به مشکلات فعلی ذوب آهن ، از توطئه های دشمن و در رأس آن آمریکا در قالب هجوم فرهنگی ، تسخیر فرهنگی ، تحریم و جنگ اقتصادی سخن گفت و این جنگ را دائمی دانست و گفت : ما باید تا ظهور حضرت ولی عصر (عج ) مقاومت کنیم .
وی افزود : در ذوب آهن اصفهان علی رغم مشکلات و کمبودها ، بدهی ها و رفتارهای مختلف طلبکاران با وجود کارمندان غیور و بسیجیان قهرمان جای امیدواری و نجات از بحران وجود دارد . بنابراین باید زوائد را حذف کنیم و تولید را زیاد کنیم.
مهندس صادقی تصریح کرد : در حال حاضر نیز جلوی زیان گرفته شده و به سود رسیده ایم و حفظ وحدت و تلاش زیاد ما را در رقابت با دیگر شرکت ها کمک خواهد نمود . مدیر عامل شرکت در پایان سخنان خود ضمن تشکر از خدمات سرهنگ قادری ، ورود سرهنگ امیدی را به ذوب آهن تبریک گفت و برای ایشان آرزوی موفقیت نمود .
سرهنگ حجت ا.. صفر پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لنجان نیز ضمن تشکر از سرهنگ قادری به لحاظ زحمات و تلاش های ایشان طی دو سال و نیم مسئولیت فرماندهی بسیج ناحیه مقاومت شهید تندگویان ذوب آهن و تشکر از تمامی مسئولین و کارکنان و بسیجیان ذوب آهن که با ایشان همکاری لازم را داشتند به جنبه های معنوی ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهار امیدواری نمود که همگان در این ماه خودسازی را تکمیل نمایند .
وی در ادامه با اشاره به مقاومت اسلامی در جهان اسلام و پیروزی های به دست آمده در عراق و سوریه یادآور شد که این موفقیت ها نشانه نهادینه شدن الگوی بسیج ایران در جهان اسلام است .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لنجان تصریح کرد : ما موظف هستیم که حساسیت های دشمن را شناسایی و در برابر جبهه سازی های آن با بصیرت و اتحاد مقابله نماییم.
وی راهکار اصلی حفظ انقلاب را از زبان مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای حفظ روحیه انقلابی و نگاه انقلابی معرفی کرد و از فعالیت های فرهنگی ذوب آهن در سطح منطقه و از مردم داری این مجتمع تشکر نمود و بر حفظ وحدت و زدودن تفرقه ها در تمام موارد تاکید نمود .
سرهنگ صفر پور در ادامه بر روحیه ولایتمداری همگان تاکید نمود و خواستار تشکیل اتاق فکر در ذوب آهن برای گسترش این روحیه شد.
وی با اشاره به حضور 18 پایگاه بسیج در ذوب آهن به موضوع رعایت سلسله مراتب فرماندهی و تقویت تفکر بسیجی و فرهنگ جهادی در ذوب آهن پرداخت و از سرهنگ امیدی فرماندهی جدید حوزه مقاومت ذوب آهن درخواست نمود که با گسترش فعالیت های فرهنگی در قالب حلقه های صالحین جو فرهنگی و معنوی ذوب آهن را بالا ببرند و امر به معروف و نهی از منکر و اقتصاد مقاومتی و حفظ محیط سایبری از آلودگی های فضای مجازی را جدی بگیرند .
در ادامه این مراسم سرهنگ قادری با اشاره به خاطرات خود از حضور در جبهه های جنگ و همچنین در ذوب آهن در دو نوبت 6 ساله و 5/2 ساله افتخار خود را پاسدار بودن و سربازی انقلاب دانست و افتخارات بسیج ذوب آهن در چندین سال گذشته را حاصل خدمات تمامی همکاران و بسیجیان ذوب آهن معرفی کرد و از مدیریت عالی شرکت درخواست نمود که همانند گذشته اهمیت و ضرورت بسیج و فعالیت های آن را مد نظر داشته باشند .
سرهنگ امیدی فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان نیز در این مراسم یادآور شد که پدرش بازنشسته ذوب آهن بوده و با حضور در بسیج ذوب آهن در کنار همکاران و بسیجیان با رویکرد فرهنگی فعالیت های خود را برنامه ریزی خواهد کرد .
سرگرد مهدی توانگر نیز طی سخنانی بر ایجاد تعامل موثر با مدیریت در جهت هم افزایی ظرفیت ها با ایجاد توانمندسازی به ویژه در عرصه های فرهنگی و ایجاد اتاق فکر ،تاکید نمود .
در پایان این مراسم ضمن تشکر از علیرضا موسویان فرمانده پایگاه آیت ا... سعیدی ، مظفر کشوری و ابوترابی به ترتیب به فرماندهی پایگاه های شهید چمران و شهید آیت ا... سعیدی ذوب آهن معرفی و حکم خود را دریافت نمودند .

دیدگاهتان را بنویسید