113435

در نخستین بازدید مدیرعامل ایمیدرو از مجتمع طلای موته عنوان شد:

خیز مجتمع طلای موته به سمت توسعه

دنیای معدن -دکتر مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت معدن تجارت و رئیس هیئت عامل ایمیدرو به همراه مهندس جعفری مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و جمعی از مسئولان شهرستان شاهین شهر و میمه از مجتمع طلای موته بازدید کردند.

دکترکرباسیان مدیر عامل ایمیدرو ضمن ابراز خوشحالی از حضور در مجتمع طلای موته برای نخستین بار اظهار داشت: با توضیحات ارائه شده، مشخص است که شاهد افزایش راندمان در این بنگاه اقتصادی بودیم که این جای خشنودی است برای مجموعه صنعت معدن و تجارت.

کرباسیان کاهش زمان تعمیرات را مهم خواند و افزود: پر مسلم است که بهره وری نیروی انسانی از جمله مواردی است که مدیریت هر سازمان باید به آن توجه داشته باشد.کاهش ساعات تعمیر و همچنین کاهش هزینه تمام شده میتواند در رشد و افزایش بهره وری سازمان تأثیرگذار باشد.

وی از نگاه ویژه سازمان به معادن خبر داد و افزود: با توجه به معدن کاری های انجام شده و عدم گریز از تخریب محیط زیست در کنار معدنکاری، طرح مجتمع طلای موته جهت بازسازی معادن یکی از بهترین نمونه هایی است که با اجرای آن میتوان گامی مهم در بازسازی محیط زیست برداشت.

بنا بر این گزارش، در این برنامه که با افتتاح گلخانه مجتمع طلای موته آغاز شد، طالاری مدیرعامل مجتمع با اشاره به اقدامات زیست محیطی طلای موته گفت: این گلخانه جهت شناسایی گونه های گیاهی و بازسازی اکو سیستم این مجموعه طراحی و احداث گردیده که در آن با مطالعه روی گونه های گیاهی قابل رشد در منطقه و نیز با وجود کمبود، گیاهان شاخص شناسایی و اقدام به تولید نهال شده تا با کاشت در محیط پیرامون، معدن و سد باطله قدیم این مجتمع بازسازی شود.

طالاری در بادید دکتر کرباسیان از معادن چاه خاتون با اشاره به طرح توسعه معدن گفت: خوشبختانه در نحوه استحصال طلا در این مجتمع با توجه به قدمت تکنولوژی آن، اقدامات خوبی در زمینه بومی سازی انجام پذیرفته تا جاییکه بالغ بر 90 درصد تجهیزات مورد استفاده بومی سازی شده است.

طالاری در ادامه با ارائه گزارشی از افزایش تولید با توجه به کاهش عیار خوراک کارخانه و همچنین کاهش هزینه تولید و افزایش بهره وری کارخانه خبر داد.

لازم به توضیح است در این بازدید، مدیر عامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران ، بخشدار میمه ، رییس سازمان صنعت معدن تجارت اصفهان ، نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه در مجلس و جمعی از مسئولان کشوری و استانی، مدیر عامل ایمیدرو را همراهی نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید