113406

پرونده تخلف «واگذاری آلومینیوم» در محکمه ای ذی صلاح رسیدگی شود

دنیای معدن -رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان از پیگیری این مجمع برای رسیدگی به پرونده تخلف واگذاری آلومینیوم المهدی و هرمزآل در یک محکمه ذی صلاح خبر داد.

حسین هاشمی تختی، رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در بندرعباس اظهار داشت: مجمع نمایندگان در رابطه با پرونده تخلف واگذاری آلومینیوم المهدی و هرمزآل، 2 موضوع را به صورت جدی دنبال می کند.

وی افزود: مجمع نمایندگان هرمزگان درصدد است تا گزارش تنظیم شده توسط سازمان بازرسی کل کشور را دریافت و آن را به دادگاه صالحه جهت بررسی و تعیین تکلیف این تخلف ارائه دهد.

به گفته هاشمی تختی؛ فروش و قیمت گذاری اموال شرکت، اخذ ضمانت نامه از خریدار برای انجام تعهدات و ارزان فروشی ازجمله ابهاماتی است که در این پرونده وجود دارد.

وی، پیگیری وضعیت پرسنل و کارگران شاغل در آلومینیوم المهدی و هرمزآل را یکی دیگر از برنامه های مجمع نمایندگان برشمرد و عنوان کرد: اجازه نخواهیم داد که حق کارگرانی که بخشی از عمر خود را در بدترین و سخت ترین شرایط برای تولید آلومینیوم سپری کرده اند، ضایع شود.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار سال«اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی نقش مهمی در تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی دارد.

وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان به طور جد به دنبال حقوق از دست رفته کارگران آلومینیوم المهدی و هرمزآل است، افزود: اجازه نخواهیم داد که حقی نه از مردم به ویژه کارگران و پرسنل این مجموعه و نه از بیت المال ضایع شود.

دیدگاهتان را بنویسید