112548

کارخانه سیمان باقران تا ۲ ماه آینده به بهره برداری می رسد

دنیای معدن - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از راه اندازی پروژه سیمان باقران ظرف دو ماه آینده خبر داد و گفت: در صورت تأمین اعتبار و تسهیلات در گردش این پروژه ظرف دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، داوود شهرکی با اشاره به توقف دو ساله این پروژه اظهار داشت: خوشبختانه با حمایت های استاندار خراسان جنوبی پروژه فعال شد و به جلو حرکت کرد.

وی از راه اندازی پروژه سیمان باقران ظرف دو ماه آینده خبر داد و بیان کرد: در صورت تامین اعتبار و تسهیلات در گردش این پروژه ظرف دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی به وضعیت پروژه اشاره کرد و ادامه داد: در صورتی که تست های راه اندازی نصب شود پروژه سنگ شکن آماده فعالیت است و در صورت تأمین و وصل برق استارت پروژه انجام می شود.

شهرکی با اشاره به اینکه ما مشکل سرمایه ثابت در این پروژه نداریم خاطرنشان کرد: حدود 13 میلیارد در بانک ملی است و مابقی توسط سهامدار تأمین می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: تکمیل و راه اندازی پروژه سیمان باقران خراسان جنوبی نیازمند 20 میلیارد ریال اعتبار است.

شهرکی از پایش 200 طرح در کارگروه اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: تاکنون 41 طرح در سامانه بهین یاب ثبت شده است و در راستای تحقق شعار سال و بر اساس اهداف سازمان از وعده و قول پرهیز می کنیم و مسائل را واقع بینانه انجام می دهیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه سیمان باقران نیاز به سرمایه گذاری ثابت دارد افزود: تکمیل و بهره برداری این پروژه نیازمند 20 میلیارد ریال اعتبار است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید