111907

توجه به نیروی انسانی در بخش معدن مغفول مانده است

دنیای معدن - معاون فرهنگی دانشگاه امیرکبیر گفت: نیروی انسانی در بخش معدن مغفول مانده است.

دکتر رضا صراف در هفتمین مراسم بزرگداشت هفته معدن با بیان این مطلب گفت: اگر سرمایه یا سرمایه گذار باشد و اقتصاد دچارتحریم نباشد و معدن به عنوان یکی از شاخصه های پیشرفت کشور تعریف شود، اما نیروی انسانی توانمند و قدرتمند نباشد، همه مولفه ها نقص دارد و بدون این مولفه، اهداف توسعه ای بخش معدن به سرانجام نمی رسد. معاون فرهنگی دانشگاه امیرکبیر گفت: نیروی انسانی در بخش معدن مغفول مانده است.
به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، دکتر رضا صراف در هفتمین مراسم بزرگداشت هفته معدن با بیان این مطلب گفت: اگر سرمایه یا سرمایه گذار باشد و اقتصاد دچارتحریم نباشد و معدن به عنوان یکی از شاخصه های پیشرفت کشور تعریف شود، اما نیروی انسانی توانمند و قدرتمند نباشد، همه مولفه ها نقص دارد و بدون این مولفه، اهداف توسعه ای بخش معدن به سرانجام نمی رسد.
وی افزود: متاسفانه دانشجویان ما با مالیات این کشور تحصیل می کنند و پرورش می یابند اما در دانشگاه های برتر جهان با تکریم بسیار مواجه شده و جذب آن می شوند.
معاون فرهنگی دانشگاه امیرکبیر تاکید کرد: اگر نیروی انسانی در کشور ارج نهاد نشود با وجود همه منابع، به جایی نخواهیم رسید و امیدواریم این روند در آینده وجود نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید