111399

اخراج کارگران آلومینیوم ظلم مضاعف به هرمزگان است

دنیای معدن - عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: فروش مجتمع آلومینیوم هرمزگان ظلم مضاعف به هرمزگان است.

عباس پوریان صبح امروز در حاشیه نشست شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: نامگذاری سال ها با عناوین اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با هدفی خاص و به منظور توجه دادن جامعه به سوی برداشتن گام های عملی برای رفع مشکلات مردم بوده است، امسال نیز باید مسؤولان به حرف زدن درباره اقتصاد مقاومتی پایان داده و در عمل آن را اجرایی کنند.

وی افزود: از شهرداری و معاونت های مختلف آن می خواهم که برنامه عملی خود را در زمینه اقتصاد مقاومتی در حوزه مدیریت شهری به شورای شهر ارائه کنند و شورای شهر بندرعباس نیز با جمع آوری ایده ها و آرای عمومی در این زمینه قوانین جامعی را تصویب کند که گامی هر چند کوچک برای تحقق نامگذاری سال برداشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا مبحث اقتصاد مقاومتی تنها در حد حرف و شعار باقی نماند، بلکه قدم های واقعی برداشته شده و موجب رفع مشکلات مردم شود.

پوریان با اشاره به تعویض برخی مدیران بومی استان تصریح کرد: آیا به جای مدیران تغییر یافته مدیر لایقی در استان وجود نداشت که جایگزین آنها شود.

وی ادامه داد: فروش کارخانه آلومینیوم المهدی و هرمزآل جای شبهه فراوان دارد و اخراج کارکنان و کارگران این مجتمع ظلم مضاعفی به استان هرمزگان است که باید مسئولان و به خصوص نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی آن را پیگیری کنند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: این قبیل اقدامات به اعتماد عمومی مردم ضربه وارد می کند و در طول چند هفته اخیر بارها شاهد گلایه های مکرر مردم از این وضعیت بوده ایم.

پوریان در عین حال از مسؤولان خواست: برای حل سریع تر مشکلات در این زمینه چاره اندیشی کنند.

وی گفت: منتخبان مردم هرمزگان در مجلس دهم نیز صدای گویای مردم استان باشند و مطالباتشان را پیگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید