107670

پرسپولیسی تر از کریم باقری ندیده ام / قطعا اگر فوتبالیست نمی شدم، الان کشاورز بودم

مهرداد کفشگری که در برنامه شب های فوتبالی حاضر شده بود، درباره مسائل مختلف باشگاه پرسپولیس صحبت کرد.

وی درباره کریم باقری اظهار داشت: «من پرسپولیسی‌تر از آقا کریم ندیده‌ام. یادم می آید زمان سرمربیگری علی دایی، باقری با وجود اینکه نفر دوم یا سوم کادر فنی بود اما قبل از بازی استرس عجیبی داشت. او از نظر بدنی هم آماده است و همین حالا از خیلی‌ها آماده‌تر است. باقری واقعا مثل جوانان ۲۰ ساله بازی می‌کند.»

کفشگری درباره آرزوهایش در سال ۱۳۹۵ گفت: «اولین آرزویم قهرمانی تیم پرسپولیس است و دومین آرزو، پوشیدن پیراهن تیم ملی. دو سال پیش قرار بود به تیم ملی دعوت شوم که دستم شکست و متاسفانه دیگر این فرصت را به دست نیاوردم.»

هافبک پرسپولیس که این تیم را در اردوی عمان همراهی نمی‌کند، در خصوص اینکه اگر فوتبالیست نمی‌شد، چه شغلی را انتخاب می‌کرد، گفت: «قطعا اگر فوتبالیست نمی‌شدم، الان کشاورز بودم.»

وی درباره ناگفته‌هایش از مرگ هادی نوروز ی کاپیتان پرسپولیس هم تاکید کرد: «ساعت ۴ صبح بود که همسر هادی با من تماس گرفت. هادی بُنیه ضعیفی داشت و معمولا با یک سرماخوردگی بیمارستان می‌رفت. وقتی همسر هادی با من تماس گرفت، تصور کردم شاید مشکل او در حد همان سرماخوردگی باشد.»

کفشگری ادامه داد: «وقتی به بیمارستان رسیدم، همسر هادی به شیشه اتومبیلم می کوبید. یک پرستار هم پشت سر همسر هادی بود که آرام به من گفت هادی مُرد! ماشینم را وسط خیابان گذاشتم و به بیمارستان رفتم. وقتی به اتاق بیمارستان وارد شدم، داشتند به هادی شوک می‌دادند ولی دیگر کار تمام شده بود. آن روز فشار زیادی به من وارد شد و هیچ روزی بدتر از آن روز برای من پیش نخواهد آمد.»

هافبک پرسپولیس در حالی که اشک می‌ریخت، درباره نوروز ی گفت: «از هادی گلایه دارم که رفیق نیمه راه بود. چه بازی کنم و چه بازی نکنم تمام تلاشم را به کار می گیرم تا پرسپولیس قهرمان شود و روح هادی شاد باشد.»

دیدگاهتان را بنویسید