107271

تکنولوژی های حوزه معدن چلیابینسک روسیه وارد زنجان شود

دنیای معدن - استاندار چلیابینسک روسیه با اشاره به استقرار معادن با ارزش در استان زنجان گفت: با توجه به تجارب استان چلیابینسک روسیه در زمینه تولید انواع دستگاه ها و ماشین آلات معدنی تمایل به گسترش همکاری در زمینه فروش این تکنولوژی را داریم.

بوریس دوبروفسکی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن قدردانی از میهمان نوازی مسئولان استان در سفر یک روزه هیئت روسی به زنجان اظهار داشت: این دیدار حاصل تلاش سه ساله مسئولان ذی ربط دو طرف است که امیدواریم در حوزه تجاری همکاری دو استان چلیابینسک و زنجان گسترش یابد.

وی تصریح کرد: باور داریم دو طرف با تدوین برنامه های مشخص می توانند سبب رونق اقتصادی دو استان چلیابینسک و زنجان شوند.

استاندار چلیابینسک روسیه با اشاره به ظرفیت های مطلوب استان زنجان در بخش کشاورزی به ویژه تولید غلات و ماهی پروری عنوان کرد: ما آمادگی لازم را برای ورود محصولات ماهی تولید شده به صورت فریز و بسته بندی از استان زنجان را داریم و در این زمینه تمایل همکاری خود را با فعالان اقتصادی استان زنجان ابراز می کنیم.

وی این را هم گفت که مسئولان چلیابینسک روسیه از حضور فعالان و سرمایه گذاران زنجانی در این استان استقبال می کنند.

دوبروفسکی خاطرنشان کرد: به منظور توسعه گردشگری آمادگی هر گونه همکاری بین استان چلیابینسک روسیه و زنجان را داریم.

وی با اشاره به استقرار معادن با ارزش در استان زنجان افزود: با توجه به تجارب استان چلیابینسک روسیه در زمینه تولید انواع دستگاه ها و ماشین آلات معدنی تمایل به گسترش همکاری در زمینه فروش این تکنولوژی را داریم.

استاندار چلیابینسک روسیه با بیان اینکه استان زنجان در زمینه تولید سرب و قلع قطب ایران محسوب می شود، عنوان کرد: قلع و سرب استان زنجان به استان چلیابینسک روسیه صادر شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید