105372

کاهش وزن 6 کیلیویی دروازه‌بان پرسپولیس

الکساندر لوبانوف عملکرد قابل دفاعی در چهار دیداری که درون دروازه پرسپولیس ایستاده، نداشته و پنج گل دریافت کرده است.

وی از اولین روزی که با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کرد، تأکید زیادی داشت که هر چه زودتر منزلی برای او تهیه کنند تا بتواند همسر و فرزند خردسالش را به ایران بیاورد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس خانه‌ای کنار ورزشگاه درفشی‌فر برای او تهیه کردند و لوبانوف روز جمعه به همراه خانواده‌اش به تهران آمد تا بتواند فرزند تازه متولد شده‌اش را هم کنار خود ببیند.

دروازه‌بان ازبکستانی تیم فوتبال پرسپولیس در روزهای ابتدایی به لحاظ اضافه وزن مورد انتقاد قرار داشت. وی در این مدت تمرینات اختصاصی خود را به همراه رژیم غذایی و استخر دنبال می‌کرد تا وزن خود را کاهش دهد.

وی زمانی که به ایران آمد حدود 10 کیلو گرم اضافه وزن داشت و حالا مدعی است 6 کیلو گرم از وزن خود را کاهش داده است. دلیل این موضوع هم تعطیلی لیگ ازبکستان بوده است. لیگ این کشور مطابق تقویم شرق آسیا برنامه‌ریزی شده و در کوران مسابقات لیگ‌های غرب آسیا تعطیل است.

باید دید حضور خانواده لوبانوف در ایران و کاهش وزن می‌تواند به بهبود عملکرد او در ادامه مسابقات بینجامد یا خیر. در زیر عکسی از اولین روز حضور دروازه‌بان ازبکستانی در تمرین پرسپولیس و عکسی جدید از او را مشاهده می‌کنید:
کاهش وزن 6 کیلیویی دروازه‌بان پرسپولیس

دیدگاهتان را بنویسید