103610

تکلیف برانکو برای فصل بعد مشخص شد!

باشگاه پرسپولیس ،برانکو را برای سال آینده میخواهد ،او عملکرد موفقیت آمیزی داشته است واستفاده از او برای سال آینده در راستای اهدافی که تیم ما را به یک باشگاه تبدیل میکند،منطقی ولازم است.

او در این باره ومسائل مرتبط چنین گفت.

برانکو می ماند

باشگاه پرسپولیس ،برانکو را برای سال آینده میخواهد ،او عملکرد موفقیت آمیزی داشته است واستفاده از او برای سال آینده در راستای اهدافی که تیم ما را به یک باشگاه تبدیل میکند،منطقی ولازم است.ما از ایشان رضایت عملکردی هم از حیث فنی وهم از لحاظ اخلاقی ورفتاری داریم.

تیم ب می سازیم

پرسپولیس در پی اهداف والایی است ویکی از این اهداف تشکیل تیم ب،متفاوت از تیم هایی است که در ادوار گذشته ساخته شده اند،ما قصد داریم تیمی تشکیل دهیم که 90 درصد بازیکنانمان را در ادوار گذشته از این طریق جذب کنیم،ما در سالهای گذشته بازیکنان زیادی را در این مسیر از دست دادیم ،بازیکنان زیادی افت کرده بودند که میتوانستیم آنها را به تیم ب بدهیم وبعدا پس بگیریم.برای تیم ب از مدیریت دکتر زادمهر وحسین عبدی استفاده خواهیم کرد.

ستاره ورزش هم به راه می افتد

به زودی باشگاه خودم یعنی ستاره ورزش در فوتبال ایران تشکیل تیم داده وبه صورت فعال شرکت میکند البته سمبل شاهین را برای این تیم حفظ خواهیم کرد.

برای سرطلایی سمینار میگذاریم

قبل از چهلم همایون بهزادی ،مراسمی در باشگاه خودمان برگزار کرده ودر این مراسم که سمینار گونه است از همایون بهزادی آن طور که شایسته اوست تجلیل خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید