103606

ریختن آب پاکی روی دست سهام‌داران پدیده!

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان رضوی با اعلام خبر روی کار آمدن هیئت‌مدیره جدید پدیده شاندیز گفت: هیئت‌مدیره جدید به احتمال زیاد کار خود را تا پایان سال آغاز خواهد کرد اما مردم در سال‌٩۴ منتظر پول خود نباشند؛ چرا‌که سامان‌دهی وضعیت سهام‌داران پدیده نیازمند جذب سرمایه‌گذار است.
علی رسولیان با اشاره به اینکه کار هیئت‌مدیره جدید هنوز آغاز نشده است، تصریح کرد: مراحل قانونی آغاز به‌کار هیئت مدیره جدید در حال انجام است و امیدواریم تا پایان سال، هیئت‌مدیره جدید کار خود را آغاز کند اما اینکه با روی کار آمدن هیئت مدیره جدید مردم تا پایان سال به پول خود برسند، موضوعی بعید است.
به گفته وی پرداخت پول سهام داران در گرو جذب سرمایه گذار در پدیده است.
رسولیان با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های اصلی هیئت‌مدیره جدید باید جذب سرمایه‌گذار باشد، عنوان کرد: البته مسئولان استانی در این مدت به دنبال جذب سرمایه‌گذار بوده‌اند و با سرمایه‌گذاران، بانک‌ها، موسسات مالی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری در حال رایزنی هستیم تا به‌گونه‌ای وارد مجموعه پدیده شوند و مشکلات مردم حل شود اما هنوز ورود هیچ سرمایه‌گذاری قطعی نشده است.
وی تصریح کرد: زمان مسئولیت هیئت‌مدیره قبلی شرکت سرمایه‌گذاری پدیده تمام شده بود و این تغییر در اعضای هیئت‌مدیره روندی کاملا طبیعی و قانونی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید