102461

آغاز مرحله پیش ارزیابی سرمایه گذاران برای احداث کارخانه های معدن روی مهدی آباد

دنیای معدن -مرحله «پیش ارزیابی» سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای طرح های مجتمع معدنی روی و سرب مهدی آباد آغاز شد.

مجتمع معدنی مهدی آباد برای پیش ارزیابی در احداث کارخانه تولید کنسانتره به ظرفیت 800هزار تن در سال، از سرمایه گذاران داخلی و خارجی دعوت به عمل آورد.

در این مجتمع همچنین ایجاد کارخانه تولید کنسانتره سرب-نقره (به عنوان طرح جانبی) با ظرفیت سالانه 80هزار تن و نیز تامین زیرساخت ها پیش بینی شده است.

در فراخوانی که برای مزایده بین المللی احداث طرح های مجتمع روی و سرب مهدی آباد برگزار می شود کلیه سرمایه‌گذاران ایرانی و خارجی (شرکت‌های ایرانی یا خارجی، یا کنسرسیوم‌های ایرانی و خارجی) دارای توانایی‌های مالی و فنی و نیز تجربه کافی در مزایده،‌ می‌توانند در فرایند «پیش ارزیابی کیفی» شرکت کنند.

متقاضیان شرکت در فراخوان تا پایان وقت اداری روز دوشنبه سوم اسفند ماه 94 فرصت دارند تا اسناد را دریافت کنند و پیشنهادهای خود را ارایه دهند. سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران پس از دریافت و ارزیابی مدارک ارسالی و تأیید توسط کمیته ارزیابی، از متقاضیانی که صلاحیت آنان در مرحله پیش‌ارزیابی کیفی احراز شود برای دریافت اسناد مزایده، دعوت به عمل خواهد آورد.

«مهدی آباد» به عنوان بزرگ ترین معدن روی ایران شناخته می شود و در 116 کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد و در فاصله تقریبی 550 کیلومتری جنوب شرقی تهران قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید