87987

اومانیا در پرسپولیس ماندنی شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از نشست با مسئولان این باشگاه متقاعد شد اومانیا را در تیمش حفظ کند.

مایکل اومانیا، مدافع کاستاریکایی پرسپولیس در این تیم ماندنی خواهد شد. این در حالی است که برانکو ایوانکوویچ در لیست ابتدایی خود به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود تمایلی به حفظ هیچ یک از بازیکنان خارجی تیمش ندارد اما نشست‌های اخیر این مربی با مسئولان باشگاه پرسپولیس باعث شد نظر وی در مورد اومانیا تغییر پیدا کند.
البته مدیریت قبلی باشگاه پرسپولیس تمایل زیادی داشت تا سیدجلال حسینی را جایگزین اومانیای کاستاریکایی کند که تغییرات مدیریتی در این باشگاه این مسئله را منتفی ساخت. از قرار معلوم یکی از حامیان اومانیا در پرسپولیس حسین عبدی بوده و در واقع او نقش زیادی در حفظ این بازیکن در جمع سرخپوشان داشته است. او تأکید داشته اومانیا یک بازیکن دو پسته است و در پست هافبک دفاعی هم کارایی بالایی دارد.
باید دید مسئولان باشگاه پرسپولیس با حفظ اومانیا می‌توانند از پس قرارداد سنگین این بازیکن بربیایند یا خیر. اومانیا نزدیک به ۲۰۰ هزار دلار از قرارداد فصل پیش خود را از باشگاه پرسپولیس طلبکار است و قرارداد فصل آینده‌اش با این باشگاه نیز ۴۰۰ هزار دلار است. البته قرار شده در خصوص قرارداد سال آینده اومانیا با وی و مدیربرنامه‌هایش مذاکره شود تا اگر ممکن باشد از مبلغ آن کاسته شود.
بر اساس گزارش تسنیم، برانکو از مسئولان باشگاه پرسپولیس درخواست کرده هر چه سریع‌تر شرایط را برای بازگشت اومانیا به تهران و شرکت در تمرینات آماده‌سازی سرخپوشان، فراهم کند و این اتفاق فقط در صورتی رخ می‌دهد که باشگاه پرسپولیس با مدافع تیم ملی کاستاریکا تسویه حساب کند.
با ماندن اومانیا در پرسپولیس بعید است قرارداد رضا نورمحمدی با این باشگاه تمدید شود و احتمالاً پرسپولیسی شدن سیدجلال حسینی هم منتفی است، چرا که برانکو با خودش یک مدافع خارجی دیگر به تهران آورده است.

دیدگاهتان را بنویسید