33476

قیمت / پرفروش ترین عطر و ادکلن‌های جهان

هر فردی عطر و ادکلن باب میل خودش را دارد.همزمان با تکنولوژی، تولید عطر و ادکلن هم پیشرفت زیادی کرده است و مناسب هر سلیقه و پوستی انواع ادکلن ها و عطرها وارد بازار شده است. خیلی از خانم ها و حتی آقایان، زمانی که عطر و یا ادکلنی را پیدا می کنند که با طبع آن ها سازگار است به هیچ وجه آن ادکلن را رها نمی کنند و به نوعی آن ادکلن نماد شخصیت آن ها می شود.

اگر ادکلن مورد علاقه تان را هنوز پیدا نکرده اید شاید بتوانید از میان ده تا از بهترین ادکلنهای سال، عطر محبوبتان را پیدا کنید. بد نیست آن هایی که مدت زمان طولانیست که به یک مدل عطر چسبیده اند و رهایش نمی کنند به سمت ادکلنی جدید بروند و به این ترتیب شخصیتشان را جذاب تر و دلرباتر کنند.

نگاهی به لیست بهترین ادکلن های سال گذشته بیاندازید شاید با انتخاب یکی از آنها و تاثیر آن بر شخصیتتان به طور کامل روند زندگیتان به طور مطلوبی تغییر کند!

COCO CHANEL کوکو شانل



زنانه - ساخت فرانسه

با رایحه : گرم و مدرن

نوع : پرفیوم

عمر محصول: ۱۲ الی ۱۶ ساعت

قدرت خوشبویی: عالی

پیشنهاده استفاده: روز و شب

بهترین برای هر فصل: پاییز : ۴۰% بهار : ۴۰% تابستان : ۱۰% زمستان: ۳۰%

بهترین مکان ها برای استفاده : مجالس و میهمانی ها

قیمت۱۰۰ میل: حدود 35۰٫۰۰۰ تومان

قیمت / پرفروش ترین عطر و ادکلن‌های جهان


اطلاعات : این محصول بسیار پرفروش در اروپا و ایران و کشورهای عربی می باشد . این ادکلن همیشه فروش خوب خود را در طی این سالیان زیاد داشته است .

ادکلن Gio جیو

مردانه/ محصول پرفروش ایران و اروپا

با رایحه : بسیار خنک و مدرن

نوع: تویلت

عمر محصول : ۸الی ۱۲ ساعت

قدرت خوشبویی : عالی

پیشنهاده استفاده : روز و شب

بهترین برای هر فصل : پاییز : ۰ % بهار : ۴۵% تابستان : ۵۵% زمستان: ۰ %

قیمت : 100 میل: حدود 260٫000 تومان

قیمت / پرفروش ترین عطر و ادکلن‌های جهان



ا طلاعات : این محصول توسط کمپانی بزرگ جورجیو آرمانی (ایتالیا) در سال ۱۹۹۵ تولید شده است . این ادکلن جز دسته ادکلنهای گلدار و نیرو بخش و تازه کننده می باشد . این ادکلن برای آقایان پر جنب و جوش سفارش شده است . جیو محصول پرفروشی در ایران و اروپا و کشورهای عربی است.

Allure Homme

عطر مردانه​
مناسب برای : استفاده روزانه
رایحه : گرم و شیرین
رایحه میانی: یاس- نعناع هندی- فلفل- فریزیا- رز- سدر
رایحه اصلی: چرم- چوب صندل سفید- خزه درخت بلوط- دانه تونکا- نارگیل- وانیل
قیمت : حدود 35٠,٠٠٠ تومان

قیمت / پرفروش ترین عطر و ادکلن‌های جهان


اطلاعات: Allure Homme یک عطر پر قدرت با ماندگاری بالاست و در سال ۱۹۹۹ به بازار آمد. این عطر را در تمام نقاط بدن اسپری کنید.
رایحه اولیه: هلو- نارنگی- لیمو- سنبل- ترنج- زنجبیل

Bvlgari Man Extreme
بولگاری من اکستریم

مردانه

نوع عطر: خنک و ملایم

مناسب برای: بهار و تابستان

حجم: ١٠٠ میل

قیمت: حدود 200.000 تومان

قیمت / پرفروش ترین عطر و ادکلن‌های جهان



اطلاعات : در ادامه نسخه‌های ادکلن موفق بولگاری من، شرکت بولگاری در سال 2013 بولگاری من اکستریم را روانه بازار کرد. بر خلاف نسخه سیلور لیمیتد ادیشن که رایحه چوبی مشابهی با بولگاری من داشت، این ادکلن رایحه‌ای متفاوت و مرکباتی داشته و خنکی و طراوت جدیدی به همراه دارد. خنکی این ادکلن خفیف است و می‌توان آن را جزو ادکلن‌های ملایم دسته‌بندی کرد.

رایحه من اکستریم با بوی مشخص ترنج آغاز شده و با ترکیبی از گریپ فروت، کاکتوس و هل ادامه می‌یابد و پس از گذر از رایحه فریزیا و عنبر، جنبه چوبی خود را نمایان می‌سازد. استفاده از این ادکلن می‌تواند انتخاب خوبی برای آقایان خوش پوش و علاقه مند به رایحه‌های مرکباتی و چوبی باشد.

Aqva Pour Homme
بولگاری آکوا پور هوم

مردانه

نوع عطر: خنک

حجم: ١٠٠ میل و 50 میل

قیمت : حدود 160.000 تومان

قیمت / پرفروش ترین عطر و ادکلن‌های جهان


اطلاعات: بولگاری آکوا بدون شک یکی از محبوبترین و به یاد ماندنی ترین محصولات دنیای عطر و ادکلن است. بوی لطیف و جذاب آن به ادکلن‌های خنک اعتبار تازه‌ای بخشید و الگویی برای سبک دوست داشتنی خود شد. فروش بالا و خیره کننده این محصول در کشور عزیزمان و خیل عظیم ادکلن‌های مشابهی که از روی آن ساخته شده گواهی بر محبوبیت و اعتبار این ادکلن کم نظیر است.

این ادکلن که محصول سال 2005 شرکت مطرح بولگاری است، در طول سال‌های متمادی همواره جزو پرفروشترین کارها بوده است. تجربه استفاده از این عطر دل انگیز را به همه شما عزیزان توصیه می‌کنیم.

Euphoria
کالوین کلین ایفوریا (سی کی یوفوریا)

زنانه

رایحه: گرم شیرین

قیمت: حدود 160.000 تومان

قیمت / پرفروش ترین عطر و ادکلن‌های جهان

اطلاعات: ایفوریا را باید محبوبترین ادکلن زنانه چند سال اخیر نامید که تناسب عجیبی با آنچه یک خانم از یک عطر شیک و جذاب با قیمتی معقول می خواهد دارد. ایفوریا به قدری محبوب است که همیشه اولین انتخاب مغازه داران برای پر کردن ویترین هایشان است و این امر در کشور ما نیز به شدت صادق است.

در مورد محبوبیت و کیفیت بالای ایفوریا همین بس که در طی چند سال اخیر در آمار پرفروشترین های فروشگاههای عرضه کننده بوده است و این فروش بالا همچنان ادامه دارد. و این تنها به دلیل ظاهر شیک و بسیار زیبای آن نیست، بلکه ماندگاری قابل توجه و پخش بوی بالای آن دلیلی مهمتر است. این عطر به یاد ماندنی کالوین کلین توسط Dominique ropion,Carlos benaim,Loc dong در سال 2005 تولید شد.

دیدگاهتان را بنویسید