171175

تلاش می‌کنیم پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه وطنی آسیب نبینند/ برای بازی با پرسپولیس در آزادی تهدید نشده ایم!


ایزد سیف الله پور مدیر تیم نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره درخواست باشگاه پرسپولیس برای بازی این تیم شمالی در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: ضمن احترام به نظر باشگاه پرسپولیس، آرزوی موفقیت برای این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا داریم و امیدواریم سرخپوشان پرچم ایران را در آسیا به اهتزاز در آورند، اما در جلسه کمیته فنی باشگاه نساجی به این نتیجه رسیدیم که بازی با پرسپولیس را در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار کنیم.

او ادامه داد: تمام تلاش خود را می‌کنیم که شیوه نامه‌های بهداشتی را در ورزشگاه وطنی قائمشهر رعایت کنیم تا بازیکنان پرسپولیس آسیبی نبینند. همچنین شهر قائمشهر در وضعیت نارنجی قرار دارد و شرایط این شهر خیلی بهتر از تهران است.

سیف الله پور گفت: هر کسی به فکر منافع باشگاه خود است و بازی بعدی ما برابر تیم سپاهان است و نمی‌خواهیم ۲ بازی در بیرون از خانه انجام بدهیم به همین علت با درخواست باشگاه پرسپولیس مخالفت کردیم.

مدیر تیم نساجی مازندران درباره اینکه سازمان لیگ درخواستی برای برگزاری بازی این تیم برابر تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی داشته است، گفت: نه، صحبتی در این باره نشده است و از جایی تهدید نشدیم که با درخواست باشگاه پرسپولیس موافقت کنیم. ورزشگاه وطنی قائمشهر آماده برگزاری بازی تیم ما برابر پرسپولیس است و مشکلی در این باره وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید