164236

فکری باید نتایجی بگیرد تا هواداران، استراماچونی را فراموش کنند

پیشکسوت استقلال گفت: همه در این فصل از استقلال و محمود فکری انتظار قهرمانی دارند و این موضوع سطح توقعات را از آبی‌پوشان تهرانی بالا برده است.

سعید ‌مراغه‌چیان سال‌ها با پیراهن استقلال در مستطیل سبز حضور داشت و حالا ریاست آکادمی باشگاه استقلال را بر عهده دارد. حرف‌های تازه او را درباره وضعیت امروز استقلال بخوانید:
*مگر می‌شود استقلال مدعی قهرمانی در لیگ برتر نباشد؟ نام استقلال یعنی مدعی قهرمانی بودن و به طور حتم این تیم در لیگی‌ که پیش رو است از شانس‌های اول قهرمانی خواهد بود.
*محمود فکری از بازیکنان قدیمی استقلال بود که سال‌ها پیراهن این تیم را پوشید و کاپیتانی این تیم را بر عهده داشت. او گزینه مناسبی بود و حالا هدایت تیمی را بر عهده گرفته است که میلیون‌ها هوادار دارد. همه در این فصل از استقلال و محمود فکری انتظار قهرمانی دارند و این موضوع سطح توقعات را از آبی‌پوشان تهرانی بالا برده است.
*استراماچونی در استقلال نتایج‌ خوبی گرفت و همه این مربی ایتالیایی را دوست دارند. او هنوز در یادها و خاطرات هواداران استقلال باقی مانده است و به طور اگر فکری بتواند با استقلال نتایج خوبی کسب کند نام استراماچونی به فراموشی سپرده خواهد شد در غیر این صورت دوباره هواداران استقلال نام وی را فریاد خواهند زد.
*آرش برهانی سابقه حضور در استقلال را دارد و یکی از بازیکنان بزرگی این تیم محسوب می‌شد و به خوبی می‌تواند تجر‍بیاتش را به نسل جوان منتقل کند. برهانی به طورحتم می‌تواند در امیدهای استقلال به موفقیت برسد. او علاوه بر حضور در تیم امید در کادر فنی بزرگسالان حضور خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید