147950

آخرین وضعیت سه خارجی پرسپولیس به کجا رسید؟

سه بازیکن خارجی تیم فوتبال پرسپولیس که با وجود گذشت یک هفته از آغاز تمرینات این تیم هنوز به تهران نیامده‌اند، وضعیت کاملاً متفاوتی دارند.

-، آنتونی استوکس ایرلندی، بشار رسن عراقی و کریستین اوساگونا نیجریه‌ای، سه بازیکن خارجی تیم فوتبال پرسپولیس هستند که با وجود گذشت یک هفته از آغاز تمرینات سرخ‌پوشان هنوز در کشورهای خود حضور دارند و به تهران نیامده‌اند. این سه بازیکن در حال حاضر وضعیت کاملاً متفاوتی دارند.

روز گذشته (شنبه) خواجوند گفت که نامه فسخ آنتونی استوکس را زده‌اند و حالا باشگاه با این مهاجم وارد فاز حقوقی شده است. با توجه به غیبت غیرموجه استوکس، باشگاه پرسپولیس امیدوار است تا بتواند از این بازیکن غرامت دریافت کند.

در سوی دیگر اما بشار رسن هافبک محبوب پرسپولیسی‌ها به شدت از عدم دریافت مطالباتش ناراضی است و برای بازگشت به تمرینات این تیم، برای باشگاه شرط و شروط گذاشته است. بشار اعلام کرده تا زمانی که مطالباتش را دریافت نکند به تهران نمی‌آید. این در حالی است که پرسپولیس در حال حاضر مشکل مالی فراوانی دارد و از سوی دیگر این بازیکن خوش تکنیک هم مشتریان دست به نقد خارجی دارد.

در مورد کریستین اوساگونا اما وضعیت متفاوت است، هم باشگاه به دنبال تهیه بلیت برای او است و هم خود این بازیکن به دنبال راهی است تا از نیجریه به ایران بیاید. اوساگونا به باشگاه اعلام کرده که به محض تهیه بلیت راهی تهران خواهد شد تا سایر بازیکنان پرسپولیس را در تمرینات همراهی کند.

دیدگاهتان را بنویسید