140095

مربی رزمی کار فولاد خوزستان مقام اول را بدست آورد

دنیای معدن - تیم منتخب سبک یین یانگ کونگ فو ایران مقام اول مسابقات جام اروآسیا (آسیا- اروپا) هنرهای رزمی ۲۰۱۹ ارومیه را بدست آورد.


به گزارش دنیای معدن به نقل از خبرنگار رویداد، علی زواری همکار فولادی ما در کسوت مربی‌گری تیم منتخب ایران در این مسابقات که با حضور ۱۸ کشور از اروپا و آسیا از ۲۳ الی ۲۵ مردادماه ۹۸ در شهر ارومیه برگزار شد، موفق به کسب مقام اول مسابقات در استایل MMA گردید.
زواری در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: این مسابقات در بخش حرفه‌ای با نظارت و میزبانی فدراسیون ورزش‌های رزمی و شورای برون مرزی و با حضور بیش از ۲۵۰ ورز‌شکار در بخش‌های مبارزاتی (کیک بوکسینگ، k1 و MMA) انجام شد؛ همچنین سرمربیگری تیم منتخب که دارای چهار ورزشکار بود را ریاست سبک یادشده، استاد مصطفی کاظمی بر عهده داشت.
این گزارش حاکیست، على زواری با دو دهه سابقه ورزش حرفه‌ای، تحصیلات خود را در مقطع دیپلم متالوژی در هنرستان شهدای فولاد خوزستان و تحصیلات عالیه را تا مقطع کارشناس ارشد تربیت بدنی ادامه داده است. وی از سال ۸۶ به استخدام شرکت فولاد خوزستان درآمده و اکنون با عنوان تکنسین تولید در واحد انباشت برداشت، مشغول به کار می‌باشد.
گفتنی است زواری در کارنامه افتخارات خود مقام‎هایی نظیر: مقام دوم کشوری سال ۸۹ در تهران، مقام اول کشوری سال ۹۲ در تهران، مقام دوم کشوری سال ۹۵ در قزوین، مقام دوم جهان سال ۹۶ در تفلیس، قهرمانی جهان سال ۹۷ در تفلیس و قهرمانی اروآسیا سال ۹۸ در ارومیه را در کسوت مربیگری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید