137041

بازدید عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن از چهار طرح صنعتی در لرستان

حسین عسکری عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن از طرح شرکت های سیمان سفید ازنا ، فولاد و ذوب آهن ازنا ، کارخانجات دارویی بایر افلاک و فولاد الیگودرز در لرستان بازدید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن در این سفر عسکری به اتفاق جبارزاده رئیس اداره نظارت بر طرح ها و دارائی نژاد سرپرست شعب استان لرستان روند اجرای طرح های یادشده را مورد بررسی قرار داد.
قرارداد طرح سیمان سفید ازنا در سال 1396 به منظور استفاده از تسهیلات 17 میلیون دلاری بانک صنعت و معدن از محل صندوق توسعه ملی منعقد شده که پس از تکمیل طرح، این واحد تولیدی با ظرفیت تولید 220 هزار تن سیمان سفید و با اشتغال مستقیم حدود 122 نفر فعالیت خواهد کرد .
طرح شرکت فولاد و ذوب آهن ازنا که در زمینه تولید انواع ورق گرم با ظرفیت سالیانه حدود 1 میلیون و 200 هزار تن(که ظرفیت افزایش تا 2 میلیون تن را نیز دارد) و با تسهیلات ارزی 185 میلیون دلاری و تسهیلات ریالی 30 میلیارد تومانی در حال ساخت بوده و پیشرفت فیزیکی مناسبی دارد پس از تکمیل کامل موجب اشتغال مستقیم حدود 600 نفر می شود.
کارخانجات دارویی بایر افلاک در زمینه تولید انواع داروهای انسانی و دامی فعالیت خواهد کرد که بخش دامی آن راه اندازی شده و بخش انسانی آن نیز در مرحله مشارکت است.
تعداد نیروی انسانی شرکت در بخش دامی هم اکنون حدود 110 نفر و در بخش ساخت فاز انسانی حدود 40 نفر است که در صورت راه اندازی کامل خطوط دامی و انسانی شرکت میزان نیروی انسانی شرکت جمعا به حدود 700 نفر می رسد.
شرکت فولاد الیگودرز با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن ایجاد و به بهره برداری رسیده و در زمینه تولید میلگرد فولادی به ظرفیت سالانه 117 هزار تن و تولید شبکه های فولادی به ظرفیت سالانه 10 هزار تن فعالیت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید