137036

2 هزار تن شمش آلومینیوم در استان مرکزی توزیع شد

دنیای معدن - مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی گفت: 2 هزار تن شمش آلومینیوم در راستای تنظیم بازار این محصول بین تولیدکنندگان نهایی محصولات آلومینیوم این استان توزیع شد.

«محمد نعمتی» روز یکشنبه در حاشیه جلسه بررسی میزان توزیع بیلت و شمش در راستای حل مشکلات صنایع پایین دستی آلومینیوم برگزار شد، در جمع خبرنگاران، افزود: شمش آلومینیوم با قیمت هر کیلوگرم 225 هزار ریال بین تولید کنندگان نهایی این محصول توزیع شد.
وی ادامه داد: در نشست های روزهای اخیر ستاد اقتصادی مقاومتی استان، حل مشکل کمبود مواد اولیه تولیدکنندگان در دستور کار قرار گرفت که بر همین اساس توزیع پنج هزار تن شمش و بیلت در استان مصوب شد.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی اظهار داشت: همچنین توزیع یک هزار 500 تن شمش آلومینیوم دیگر نیز در دستور کار قرار گرفته که لیست شرکت ها و واحدهای متقاضی به شرکت ایرالکو ارسال شده و متقاضیان می توانند با واریز مبلغ شمش درخواستی خود به حساب این شرکت، نسبت به تحویل سفارش اقدام کنند.
وی ادامه داد: توزیع یک هزار و 500 تن بیلت به قیمت 225 هزار ریال نیز از دیگر مصوبات نشست های اقتصادی استان است که این مهم نیز از سوی شرکت ایرالکو آماده توزیع است.
نعمتی افزود: توزیع این پنج هزار تن شمش و بیلت با هدف تنظیم بازار این محصول در استان مرکزی انجام شد و به زودی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز سیاست های کلی خود را در خصوص توزیع این محصول در کشور ابلاغ می کند.
وی بیان کرد: متقاضیان شمش و بیلت در استان مرکزی باید ابتدا مبلغ سفارش خود را به حساب شرکت آلومینیوم ایران(ایرالکو) واریز و سپس برای تحویل سفارش خود مراجعه کند.
بیش از 100 واحد تولیدی آلومینیوم در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید