131153

مهاجری: استقلال و پرسپولیس برای شهرستانی‌ها چالش‌اند/ می‌خواهیم همه را شگفت‌زده کنیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: استقلال و پرسپولیس همیشه برای تیم‌های شهرستانی یک چالش بوده‌اند. ما باید از این فرصت استفاده کنیم تا از حقانیت خود دفاع کنیم.

به گزارش ایسنا، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: برای تیم‌های شهرستانی، استقلال و پرسپولیس همیشه یک چالش بوده‌اند. ما باید از این فرصت استفاده کنیم تا از حقانیت خود دفاع کنیم. یکی به من گفت که شما مقابل استقلال و پرسپولیس همیشه خوب هستید ولی من گفتم که ما همیشه خوب هستیم ولی این دو بازی بیشتر دیده می‌شوند.

او افزود: امیدوارم فردا نتیجه لازم را بگیریم. می‌خواهیم همه را با ارائه یک بازی جذاب سورپرایز کنیم. ما کمتر از استقلال استراحت داشته‌ایم. درخواست داده بودیم که بازی هفته قبل با استقلال خوزستان پنج‌شنبه باشد یا این بازی تغییر کند ولی قبول نشد. با بودن آقای فغانی امیدوارم که نگرانی‌ای بابت داوری نداشته باشیم.

وی درباره نتایج استقلال هم گفت: ما پارسال خودمان مقابل صنعت نفت آبادان همین وضعیت را تجربه کردیم. باید دید که چگونه می‌توانیم بازی کنیم و حریف چه می‌کند. استقلال همیشه تیم بزرگی است و بازی کردن در آزادی مقابل آن‌ها سخت است.

سرمربی پدیده درباره غایبان تیمش نیز گفت: بابک حاتمی که تا نیم‌فصل در کنار ما نیست، طبیعتا در بازی فردا هم نیست. مرتضی منصوری هم به دلیل کشیدگی با ما نیست. محمداسماعیل نظری را هم اخیرا جذب کرده‌ایم و امیدوارم بتواند به ما کمک کند.

او درباره آمار بالای گل خورده و گل زده تیمش گفت: باید همیشه نگران بود. باید تمهیدات لازم را بیاندیشیم. ما پنج گل خورده‌ایم. مقابل نفت آبادان گلی که خوردیم آفساید بود و گل پیکان هم پنالتی نبود. فقط نگرانی ما در بازی با استقلال خوزستان بود. ان‌شاءالله بتوانیم اشتباهات را در ادامه به حداقل برسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید