131151

پاسخ ماهینی به کری خوانی الاهلی

ماهینی گفت: ما پیش از این سه هدف بزرگ را دنبال می‌کردیم و روی آن برنامه ریزی کرده بودیم، قهرمانی در لیگ برتر، سوپرکاپ و در نهایت قهرمانی در آسیا. اکنون ما دو جام را به ویترین باشگاه اضافه کرده‌ایم و به دنبال سومین و با ارزش‌ترین جام خود هستیم.

حسین ماهینی، کاپیتان پرسپولیس در دیدار حساس فردا مقابل الاهلی با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط این تیم پیش از دیدار فردا، آمادگی و انگیزه بالای هم‌تیمی‌هایش پرداخت. در شرایطی که مدافع و سرمربی الاهلی با حضور در نشست خبری از هدف این تیم برای کسب عنوان قهرمانی و عبور از پرسپولیس گفته بودند، ماهینی با ذکر موفقیت‌های تیمش از شانس بالای پیروزی در این جدال خبر داد.

ماهینی در این خصوص گفت: ما پیش از این سه هدف بزرگ را دنبال می‌کردیم و روی آن برنامه ریزی کرده بودیم. قهرمانی در لیگ برتر، سوپرکاپ و در نهایت قهرمانی در آسیا. اکنون ما دو جام را به ویترین باشگاه اضافه کرده‌ایم و به دنبال سومین و با ارزش‌ترین جام خود هستیم. ضمن احترام برای حریفان ما به دنبال دستیابی به راه صعود و پیروزی در این دیدار هستیم و تمام بازیکنان با یک هدف و یک صدا به دنبال موفقیت در برابر الاهلی هستیم تا مسیر قهرمانی هموار شود.

دیدگاهتان را بنویسید