131133

خط و نشان یک مربی برای استقلالی ها

رضا مهاجری درباره بازی تیمش مقابل استقلال در هفته پنجم رقابت‌های لیگ اظهار داشت: کار سختی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی داریم. استقلالی‌ها در 4 بازی اخیر خود نتایج خوبی نگرفته‌اند ضمن اینکه شوک باخت مقابل سایپا کار ما را به عنوان حریف بعدی این تیم سخت می‌کند. بازیکنان استقلال با استرس و فشار روانی بیشتری نسبت به بازیکنان ما پا به میدان می‌گذارند که بازیکنان ما اگر باهوش عمل کرده و با آرامش بازی کنند می‌توانند از این موضوع نهایت استفاده را ببرند.

وی افزود: ما هم برای این بازی استراتژی و برنامه خاص خود را داشته و برای برد به میدان می‌رویم تا موقعیت خود را در جدول ارتقا دهیم. خوشبختانه برای این بازی بازیکن محروم و مصدوم نداریم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده تصریح کرد: ما به جای 5 امتیاز تا اینجا باید حداقل 7 امتیاز داشته و حتی مقابل پیکان و استقلال خوزستان مستحق برد بودیم که اشتباهات داوری و خودمان در این 2 بازی مانع از رسیدن به هدف‌مان شد.

مهاجری درباره انتقاداتی که از محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی درباره ضعف آنها در گلزنی می‌شود به طوریکه خلعتبری هنوز گلی نزده و قاضی هم یک گل زده گفت: این موضوع را از 2 بعد می‌توان در نظر گرفت. این 2 بازیکن شرح وظایف خود را به خوبی در زمین انجام می‌دهند اما آمار گلزنی آنها پایین است که این موضوع نیاز به گذشت زمان و هماهنگی بیشتر بین آنها و سایر بازیکنان تیم دارد. تیم ما تغییرات زیادی داشته و وقفه‌ رقابت‌های لیگ برتر فرصت خوبی است که هماهنگی بیشتری بین بازیکنان ایجاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید