126303

کفاشیان: کاری به فوتبال ندارم

علی کفاشیان در خصوص مجمع امروز فدراسیون فوتبال گفت: حسابرسی‌ها به صورت کامل انجام شد و توسط اعضای مجمع قرائت گردید. یکسری مسائل هم وجود داشت که قرار شد بعداً مجمع زودتر تشکیل شود.

وی در خصوص اینکه مجمع آیا دیر تشکیل شده تا رسانه‌ها در تعطیلات عید به سر ببرند و نقدی صورت نگیرد ادامه داد: صدا و سیما که تعطیل نیست! آنها می‌توانند ما را نقد کنند و ما هم همیشه آماده پاسخگویی هستیم. امروز مجمع خوبی بود و باید بگویم که ما کمترین بودجه را نسبت به اکثر کشورهای آسیایی داریم اما بهترین نتایج را در آسیا گرفته‌ایم و این نشان می دهد که با تلاش و غیرت بچه‌ها و با حداقل بودجه می‌توان کار بزرگ انجام داد الان می‌بینیم که امارات و ژاپن در فوتبال ساحلی، فوتسال و فوتبال بانوان دچار ضعف شده‌اند اما بزرگ‌ترین مشکل و معضل ما بحث مالی است و باید مشکلات باشگاه‌ها را حل کنیم که در صورت حل مشکلات فدراسیون و باشگاه‌ها به یک موفقیت بزرگ می‌رسیم.

کفاشیان در مورد اینکه در زمان ریاست خودش در فدراسیون فوتبال قراردادی با جیووا بسته شد و الان این قراداد لغو شده‌، افزود: در بندهای این قرارداد این شرکت تعهد داده بود که کیفیت لازم وجود داشته باشد اما در اجناس ارسالی این کیفیت رعایت نشده بود. ما این موضوع را پیگیری کردیم البته هنوز قرارداد خاصی بسته نشده و ما به جیووا این فرصت را داده‌ایم تا اجناس بهتری را فراهم کند که در صورتی که این اتفاق نیفتد باید جای خود را به شرکت‌های دیگر بدهند.

وی در مورد اینکه آیا هنوز با کارلوس‌ کی‌روش در ارتباط است و مسائل فوتبال را رصد می‌کند یا خیر خاطر نشان کرد: من که در فوتسال هستم و کاری به فوتبال ندارم! البته باید بگویم که قطعاً مسائل فوتبالی را رصد می‌کنم و هر کمکی از دستم بربیاید انجام می‌دهم. قطعا اگر تیم ملی به جام‌جهانی برود همه چیز خوب است و حال ما هم خوب خواهد بود. قطعاً هر کمکی از دست من بربیاید انجام خواهم داد. چون موفقیتی که به دست می‌آید متعلق به فدراسیون فوتبال است.

کفاشیان در ادامه در مورد این مجمع افزود: در این مجمع دو نفری که به عنوان سرپرست فعالیت می‌کردند در انتخابات رأی آوردند که به نوعی این انتخابات تأیید اعضای مجمع بود. این افراد به صورت انتخابی انتخاب می‌شوند و انتسابی نیستند. به دلیل عملکرد خوبی که در دوران سرپرستی داشتند در مجمع هم رأی آوردند.

وی تصریح کرد: مسائل مالی فدراسیون شفاف است و کارهای ما طبیعی پیش می‌رود به هر حال بودجه‌ای پیش‌بینی می‌شود اما گاهی تحقق پیدا نمی‌کند. البته این نوید به ما داده شده که بودجه وزارت ورزش بیشتر شود و به نظر من سال آینده سال بهتری خواهیم داشت.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی درباره کی‌روش با خنده و شوخی خاطر نشان کرد: حال کی‌روش خوب است! او عملکرد خوبی دارد و کارش در تیم ملی مورد تأیید است.

دیدگاهتان را بنویسید